19 august 2009

Sunt un om implinit nu numai prin muzica, dar si prin viata mea!


vineri, 26 septembrie 2008

Cantaret si compozitor, Ovidiu Komornyik se considera un om fericit si implinit. Are cateva proiecte ale unor tineri artisti, care vor aparea pe piata muzicala cat de curand.

Muzica artistului se bucura de un mare succes. Turneul lui Ovidiu Komornyik impreuna cu Angela Similea va fi reluat in luna octombrie. Vocile minunate ale celor doi interpreti vor fi acompaniate de orchestra formata din Marius Lung - bas, Norbert Tobias - tobe, Emanuel Gheorghe - chitara, Nicolae Suciu - clape si Mihai Pana - vioara.

- Te consideri un om fericit?
- Nu neaparat fericit, pentru ca fericirea e trecatoare. Dar sunt un om implinit, in general, nu numai prin muzica, dar si prin viata mea, care decurge frumos. Am oameni in jurul meu, care ma implinesc de fiecare data.

- Cum ai defini fericirea?
- Fericirea este o stare de moment, deci nu e ceva care sa se gaseasca pe tot parcursul vietii.

- Care sunt trasaturile tale principale de caracter?
- Loial, onest, altruist.

- Care sunt lucrurile care te bucura in viata?
- In primul rand, cred ca sunt putin egoist, pentru ca-mi place sa-i vad pe altii ca se bucura. Imi place sa fac oamenii fericiti. Acesta este un fel de egoism, dar asta e!

- Crezi ca muzica este o terapie?
- Normal, este o terapie. Acum, depinde de ce boala suferi. Daca intri in sevraj, atunci iti trebuie un alt fel de muzica.

- Ce artisti tineri ai mai descoperit in ultima vreme?
- Am cateva proiecte ale unor artisti tineri, necunoscuti, dar foarte talentati. Cat de curand, acestia vor intra pe piata muzicala. E mai bine sa fie o surpriza, asa ca nu le voi spune inca numele. Canta stilul muzicii pop, romantic, pentru ca muzica asta se bucura de un mare succes pe piata si salile de spectacol sunt pline. Turneul pe care l-am avut cu Angela Similea in primavara a cuprins sase concerte cu salile pline. E minunat cand da lumea bani ca sa te vada! Acesta va continua in luna octombrie, in Banat si in Ardeal. In acest turneu cant impreuna cu Angela Similea si cu trupa noastra.

- Cum este sa colaborezi cu Angela Similea?
- E minunat! E un om deosebit, e un om cald. E deja prietena mea de suflet. E o relatie de prietenie intre un barbat si o femeie. Colaboram foarte bine si, daca nu-mi place ceva la piese, la liniile melodice, ii spun.

- Ce muzica iti place ?
- Ascult cu placere un concert cu Luis Miguel, Celine Dion, Eros Ramazzotti sau Claudio Baglioni (care este un mare artist in Italia, dar care nu este atat de mediatizat la noi).

- Cum este viata unui artist ? Este grea, obositoare ?
- Nu este neaparat obositoare. Viata unui artist este o viata "linistita", dar atat timp cat simti ca faci meseria asta si traiesti din ea cum traiesc eu - consider ca sunt un om norocos si Dumnezeu ma iubeste ca mi-a oferit sansa asta, sa traiesc intr-un loc minunat care ma incarca de fiecare data.

- Cum de te-ai decis sa-ti faci propria ta afacere, propria casa de discuri, OVO MUSIC?
- M-am decis sa-mi fac o casa de discuri cand am constientizat ceea ce se intampla cu muzica mea si cand am vazut impasul pe care-l are muzica mea pe piata muzicala. Acest lucru se intampla in urma cu cinci ani.

- E o afacere profitabila sa ai in zilele noastre o casa de discuri?
- Este o afacere profitabila atat timp cat o faci cu pasiune si cat nu te gandesti la castig. La noi, de multe ori, castigul poate sta in aplauze si buchete de flori si, atunci, ne simtim extraordinar.

- Crezi ca Romania este o tara in care te poti afirma, ca artist?
- Romania e o tara cu oameni minunati, cu un public minunat, dar, din pacate, cei care conduc aceasta tara poarta toata vina, pentru ca au inversat sistemul de valori. E destul de rau, dar publicul e minunat.

- In afara muzicii, care sunt pasiunile tale?
- Nu stiu daca am o pasiune asa de mare, dar atunci cand am putin timp liber stau si meditez. Imi place sa revad locuri pe care nu le-am mai vazut de multa vreme. Merg in locurile copilariei mele si, de cate ori am ocazia, fac acest lucru.

sursa: http://www.cronicaromana.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.