18 august 2009

"Iarta-ma daca ti-e dor" - Cel mai noi album al lui Ovidiu Komornyik si videoclip "VREAU SA ZBOR"

Videoclip - VREAU SA ZBOR - OVIDIU Komornyik



Va prezentam refrenele pieselor care le puteti asculta pe albumul "Iarta-ma, daca ti-e dor" care se gaseste in magazinele de specialitate si nu numai.



Ovidiu Komornyik - Iarta-ma -


Ovidiu Komornyik - Doar de dragul tau -


Ovidiu Komornyik - Vreau sa zbor -


Ovidiu Komornyik - Adelina -


Ovidiu Komornyik - Departe undeva -


Ovidiu Komornyik - Dragostea ne va salva -


Ovidiu Komornyik - Ricordati di me -


Ovidiu Komornyik - Spune-mi de ce -


Ovidiu Komornyik - De ziua ta -


Ovidiu Komornyik - In memoriam Laura Stoica -


Ovidiu Komornyik - Te-am tradat (remake) -


Ovidiu Komornyik - Esti mireasa vietii mele(remake) -



Ovidiu Komornyik - Esti mireasa vietii mele(club remix) -


Puteti asculta in intregime aceste minunate creatii muzicale, semnate Ovidiu Komornyik, achizitionand ultimul sau album, intitulat "Iarta-ma, daca ti-e dor".

Sa le ascultati cu placere!

Videoclip "Iarta-ma" - coloana sonora - serial "Fetele marinarului".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.