13 august 2009

Artiştii îi ţin pumnii Elenei Cârstea. Citeşte mesajele lor de încurajare!



Este o persoană destul de incomodă, iar sinceritatea ei i-a deranjat pe mulţi. Cu toate acestea, Elena Cârstea este o persoană iubită şi de prieteni şi de duşmani, care-i sunt acum alături în momentele grele prin care trece.

Una dintre „victimele” Elenei este Andreea Bălan, fiind memorabilă secvenţa când aceasta din urmă a fost aruncată în piscină, la emisiunea „Competiţia”, găzduită de Dan Negru la Antena 1, în urmă cu şapte ani.

În momentul în care Andreea i-a amintit Elenei vârsta din buletin, aceasta a făcut o criză de nervi şi a îmbrâncit-o în piscina care servea drept decor, spre uimirea tuturor. Acum, Andreea Bălan a lăsat la o parte resentimentele şi are numai gânduri bune pentru Elena, la ceas de cumpănă.

„Chiar dacă ne-am cunoscut într-o situaţie mai puţin plăcută, emisiunea din 2002, când m-a aruncat în piscină, eu o respect enorm şi îmi pare foarte rău de situaţia prin care trece acum. Îi doresc tot binele din lume şi sunt convinsă că operaţia va fi o reuşită”, îi transmite prin intermediul Click! Andreea Bălan.

"Întâi mă vor opera de tiroidă"

Elena Cârstea (46 de ani) a fost diagnosticată acum două săptămâni cu anevrism cerebral situat chiar în spatele ochilor. Operaţia, programată iniţial ieri, a fost amânată încă două-trei săptămâni, din cauza unor probleme pe care solista le are cu glanda tiroidă.

Potrivit ştirilor de la Antena 1, solistei i s-a recomandat un regim drastic şi multă odihnă, urmând să fie operată întâi de tiroidă.

Medicii spun că şansele de supravieţuire ar fi fost de doar 5 la sută dacă Elena s-ar fi operat mai întâi de anevrism. Acum trei zile, mama artistei a ajuns în America pentru a fi alături de ea şi de cele două fetiţe înfiate, Sanda şi Adriana.

Cornel Verban, marea iubire: "Elena, voi fi prietenul tău toată viaţa!"

Se cunosc de 20 de ani, s-au iubit şi s-au ajutat profesional. Muzicianul Cornel Verban a rămas marea dragoste a Elenei Cârstea, însă sentimentul este reciproc. Artistul i-a trimis un mesaj emoţionant, prin intermediul Click!

„Îţi doresc să fii la fel de tare cum ai fost mereu. Sunt sigur că vei reuşi să treci peste momentele astea grele. Voi fi prietenul tău toată viaţa. Ai fost o persoană nonconformistă, dar ai un suflet mare şi de aceea te iubeşte toată lumea”.

"Este o fire zăpăcită, dar raţională"

Chiar dacă au avut parte de unele disensiuni în 2004, la finala naţională Eurovision, când Sanda s-a calificat la mustaţă în defavoarea Elenei Cârstea, cele două soliste au fumat de mult pipa păcii şi au rămas prietene.

„O văd mai emotivă acum, dar cred că din cauza fetiţelor ei. Cât e ea de zăpăcită ca fire, dar ca structură este foarte raţională. Mă gândesc des la ea şi îi spun să fie încrezătoare şi puternică. Am mai ţinut legătura cu ea prin intermediul prietenului nostru, Cornel Verban. Ultima dată am văzut-o acum doi ani”, ne-a spus Sanda Ladoşi.

"I-am trimis 10 milioane de lei"

Marcel Pavel e şi el unul dintre colegii care au sărit imediat în ajutorul Elenei, când a aflat vestea că se operează.

„I-am trimis nişte bani, 10 milioane de lei, prin intermediul lui Ovidiu Komornyik. Am vorbit cu Elena şi i-am urat sănătate. Sunt convins că are puterea să treacă de acest hop din viaţa ei. Ceea ce putem să facem pentru ea, e să-i fim alături şi să o ajutăm cu bani, fiecare cât poate. Sperăm să revină curând pe scenă”.

"Are gura la fel de mare ca a mea"

Mirabela Dauer e una dintre cele mai apropiate prietene ale Elenei Cârstea. „Am mai vorbit cu ea şi ştie că îi sunt alături cu tot sufletul meu. I-am transmis să treacă cu bine peste aceste momente dificile. Ea a fost o femeie singură, care a luat viaţa în piept. Fără să aibă un bărbat alături, ea a înfiat doi copii. De abia aştept să vină din nou în ţară, să am şi eu o parteneră cu gura la fel de mare ca a mea.”



"Era cu moralul la pământ"

Prieten foarte bun cu Elena, Ovidiu Komornyk a rămas şocat când a auzit de problemele serioase de sănătate cu care se confruntă la această oră solista. El a apelat imediat la colegii de breaslă şi a făcut o chetă pentru a o ajuta financiar pe Elena.
„Eu vorbesc zilnic la telefon cu ea. La început era cu moralul la pământ, însă noi, prietenii, am ajutat-o să-şi recapete optimismul, de care a dat dovadă întotdeauna. Am încredere că totul va fi bine.Nu are cum să se întâmple ceva rău cu oamenii minunaţi”.


sursa: http://www.click.ro/Vedete/artistii-ii-tin-pumnii-elenei-carstea-citeste-mesajele-lor-de-incurajare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.