27 aprilie 2010

Ovidiu Komornyik a lansat colectia de parfumuri "OK Perfovo"

Asa cum am mentionat zilele trecute, ieri 26 Aprilie 2010, Ovidiu Komornyik a deschis standul OK unde s-a lansat colectia de parfumuri "Ok Perfovo".

"OK deriva de la Ovidiu Komornyik si "Perfovo" vine de la parfumul meu pentru voi.Satisfaceti-va curiozitatea vizitandu-ne la standul OK din Cora Pantelimon,Bucuresti." (Ovidiu Komornyik)


La standul OK puteti achizitiona parfumuri din colectia OK Perfovo si albume produse de Ovo Music.
Colectia de parfumuri cuprinde 70 de nuante de dama si 40 de nuante pentru barbati.
Pentru inceput s-a deschis acest stand, urmand ca in viitorul apropiat sa se deschida si alte puncte de comercializare a acestor parfumuri si a cd-urilor cu muzica romaneasca, produse de Casa de Discuri Ovo Music.
Vor urma sa se deschida standuri OK atat in Bucuresti cat si in tara, mentionand ca orase : Timisoara, Iasi ..
Nu ezitati sa vizitati standul Ok din Cora Pantelimon, cu siguranta ..veti gasi ceva pe gustul dumneavoastra, fie ca alegeti un parfum OK Perfovo ..fie un album Ovo Music.

2 comentarii:

  1. Da..standul este Super!!Felicitari Ovidiu si tuturor care au colaborat la aceasta initiativa frumoasa!!
    Astazi am vizitat cu drag standul si am ramas placut impresionata, cu mare drag mi-am ales si un parfum si asemenea confirm ca este super!!!
    Felicitari si multa, multa bafta OVIDIU!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce design frumos! Standul este chiar deosebit, are ceva aparte, distins...la fel ca Artistul nostru mult apreciat !
    Ma bucur ca ai reusit sa ajungi acolo, Nicole...cu siguranta ai ramas incantata. Cum este sa mirosi a parfum OK Perfovo ???
    OVIDIU, felicitari ! Simt aroma parfumurilor de aici ! E minunat !
    Mergi inainte !
    E drumul tau !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.