27 aprilie 2010

"De dragul tau" - 25 Aprilie 2010 - Concert Ovidiu Komornyik si Angela Similea la Deva.

Incep sa imi adun aceste ganduri in drumul spre casa, intorcandu-ma de la Deva.Daca va veti intreba cat timp am avut la dispozitie sa imi adun gandurile...ei bine aflati ca distanta dintre Deva si Bucuresti, este nici mai mult ..nici mai putin decat 463 de kilometri, conform biletului de tren care il am in fata.Da am parcurs 463km, respectiv 8 ore si jumatate cu trenul ..doar pentru acest concert, pentru a ii fi alaturi artistului meu preferat, Ovidiu Komornyik.

"De dragul tau, doar pentru tine.." Ovidiu!

Chiar daca au trecut mai bine de 24 de ore de la acest concert sustinut de Ovidiu Komornyik si Angela Similea, la Deva..inca nu am reusit sa ma "adun" si cu emotie privesc fiecare fotografie facuta seara trecuta la acest minunat spectacol.
A fost o seara de vis, o seara pe care nu o voi uita niciodata!M-am simtit minunat, a fost un spectacol de exceptie si efectiv sunt convinsa ca bataile inimii mele de-a lungul celor mai bine de 2 ore de concert au fost intr-un ritm mult mai alert.
Nu pot descrie in cuvinte starea care o aveam in momentul concertului..dar recunosc ca eram foarte entuziasmata si totodata profund emotionata ca am ocazia sa fiu inca o data, dupa 2 ani de asteptare la acest pretios concert.
Poate ca multi dintre cei care citesc aceste randuri nu vor intelege starea mea..dar cu siguranta fanii acestor artisti se vor regasi mai mult sau mai putin in gandurile mele.
Am avut grija sa ajung cu cel putin 30 de minute inainte la Sala de Cultura din Deva, unde urma sa aiba loc acest concert.
Sala era decorata potrivit concertului, pe scena fiind frumos pozitionate doua panouri cu cei doi artisti alaturate fiecare panoului national fm, partenerul lor in acest turneu, presupun.

Sala a fost plina si publicul foarte activ, aplaudand minute in sir dupa fiecare melodie interpretata de Ovidiu si de Angela.
Concertul a inceput la cateva minute dupa ora 19:30, astfel s-au prelungit emotile publicului prezent in sala, de dragul acestor doi interpreti atat de iubiti.
Ovidiu Komornyik si Angela Similea au intrat pe scena imediat dupa aparitia orchestrei lor, respectiv "Ok Band" si a Backing vocals-ului format din Aida Borovina si Georgiana Mircea, trupa alaturi de care cei doi artisti asigura un concert LIVE 100% de exceptie!!!

Cei doi artisti au deschis concertul interpretand piesa care da atat numele albumului lor de duete, cat si turneului care este in plina desfasurare - "De dragul tau", a doua piesa interpretata fiind duetul "Suflet pierdut", ei mentionand despre aceasta din urma ca este prima piesa interpretata in duet care le-a demonstrat succesul de care se bucura la public.

In program a continuat Angela Similea cu interpretarea catorva piese solo, printre care enumar binecunoscutele sale slagare:"Casa mea", "Nu-mi lua iubirea", la "Casa mea" artista coborand chiar in mijlocul publicului, in sala si cantand impreuna cu acestia.'
Urmand randul lui Ovidiu in programul spectacolului sa interpreteze piese solo, artistul a ales sa inceapa cu piesa care i-a adus succesul, care l-a facut cunoscut "Te-am tradat" la care publicul i-a raspuns recunoscator cu minute in sir de aplauze.

A continuat cu alte piese care se regasesc pe albumele lui mai vechi sau mai noi, printre care mentionez:"Nu plange iubito", "Esti mireasa vietii mele", "Cand vin acasa"(piesa dedicata familiei sale care era prezenta in sala..), "Doar de dragul tau", "Iarta-ma" .La cea din urma Ovidiu relatand povestea castigarii cu aceasta piesa a unui concurs, care a constat in reprezentarea coloanei sonore de final, a unui serial care s-a bucurat de un real succes "Fetele marinarului", artistul mentionand ca a participat nestiind ca este concurs, deoarece daca ar fi stiut nu s-ar fi inscris.
Evident nu putea lipsi prima piesa care m-a incantat la muzica lui Ovidiu Komornyik, "Maria, Maria", la care artistul a mentionat ca se poate interpreta pe orice nume si poate fi dedicata oricarei doamne sau domnisoare, exemplificand cateva nume mai mult sau mai putin cunoscute.


Placerea a fost de partea mea cu aceasta ocazie sa ii ofer o mica surpriza artistului care imi face viata mai frumoasa prin muzica sa, surpriza constand intr-o diploma de merit in semn de recunostinta, sa aiba amintire de la aceasta seara minunata de spectacol, pentru care am ales sa strabat cei aproximativ aproape 500 de km.

...Profitand de aceasta ocazie pentru a imi cere scuze fata de El si de toti cei prezenti in sala, pentru emotiile pe care nu le-am putut controla.Acea simpla diploma personalizata creata din suflet pentru Ovidiu ...eu am considerat-o un semn de profunda multumire si recunostinta pentru ceea ce primesc la randul meu din partea acestui Artist Minunat, ce ne transmite prin muzica sa.
Spectacolul a continuat cu alte cateva piese solo interpretate de catre Angela Similea incantand publicul chiar si cu o piesa noua, care inca nu este inregistrata, artista mentionand ca o va inregistra daca va constata ca se bucura de succesul publicului.
A revenit Ovidiu pe scena, dupa ce si-a schimbat si acesta iarasi tinuta amintind ca cea care il imbraca este Adina Buzatu, demonstrand o eleganta, discretie si un bun gust deosebit prin fiecare aparitie publica a sa, asa cum ne-a si obisnuit.
Artistul a coborat si in sala interpretand alaturi de cei prezenti refrenele atat de cunoscute ale pieselor sale.

O surpriza deosebita pentru cei doi artisti a fost prezenta la acest concert a primarului Devei, dl. Mircia Muntean care i-a acordat Angelei Similea un frumos buchet de flori si o diploma pentru cei 40 de ani de activitate, iar lui Ovidiu Komornyik o diploma in care se atesta ca artistul este de duminica 25 Aprilie 2010 Cetatean de Onoare al Devei.
Ovidiu s-a declarat incantat sa recunoasca in sala numeroase chipuri cunoscute alaturi de familia artistului: fosti colegi din liceu si diferite cunostinte mai mult sau mai putin apropiate artistului, dar a caror revedere ii trezeau nostalgie si emotii..ceea ce se citea pe chipul sau.
Artistii au continuat ultimile piese din acest spectacol cu cateva duete care se regasesc pe albumul "De dragul tau" lansat de cei doi.
Finalul emotionant, atat pentru artisti ..respectiv pentru intreaga echipa..cat si pentru public, a continuat cu mult solicitatul Bis " De dragul tau" incheiat de cei doi artisti.

Publicul era de toate varstele..de la cei mai tineri..pana la cei in varsta, deoarece muzica semnata Ovidiu Komornyik si Angela Similea nu are varsta.

Nu stiu cat am fost de convingatoare..dar prefer sa repet ca atmosfera a fost de exceptie si sa multumesc din tot sufletul meu intregii echipe prezente pe scena la acest minunat concert, pentru ceea ce ne-au daruit Duminica 25 Aprilie 2010 la Deva.
Mi-a placut mult, foarte mult..si cuvintele sunt chiar mult prea putine pentru a reusi sa le adun si sa exprim tot ceea ce simt chiar si acum la o zi dupa acest deosebit spectacol.

FELICITARI din suflet Ovidiu Komornyik!Felicitari Angelei Similea!
Felicitari "OK Band" si celor doua scumpe fete din "Backing Vocals" - Aida Borovina si Georgiana Mircea!

Felicitari nu in ultimul rand, cu totul speciale ...lui Vova(Vladimir Sergheev) -tobosarul trupei " Ok Band" pentru atmosfera minunata creata in timpul spectacolului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.