21 august 2009

MULTUMESC Ovidiu Komornyik !Multumesc fetelor OK! VA IUBESC MULT!

Pentru ca azi a fost o zi putin mai deosebita in viata mea, pentru ca mi-am aniversat ziua de nastere, doresc sa imi scriu gandurile sincere din tot sufletul adresate fetelor din FanClub cat si in mod special artistului si OMULUI special care ne face fiecare zi mai frumoasa prin muzica sa, lui OVIDIU Komornyik.

Va multumesc in primul rand tuturor ca existati in viata mea, va multumesc ca v-am “cunoscut” mai mult sau mai putin pe fiecare, dar chiar daca nu ne cunoastem toti personal inca, simt ca suntem uniti ca o familie si sunt convinsa ca nimic nu va putea opri relatia atat de speciala care s-a format intre noi si acest OM minunat, artistul nostru drag, prin a carui muzica traim viata de zi cu zi, mai mult sau mai putin frumoasa, dar lui si numai datorita lui ii suntem recunoscatoare pentru ca avem cu siguranta viata mai frumoasa decat a altora care nu stiu poate sa se bucure de faptul ca “Minunile sunt langa noi.”

Sincer, din suflet va spun ca azi m-am simtit cel mai bogat om din lume, datorita voua, pentru ca sunteti atat de MINUNATI.
Multumesc Bunului Dumnezeu ca mi-a oferit daruri atat de speciale, multumesc tuturor ca faceti parte din viata mea si VA IUBESC!!


Multumesc OVIDIU Komornyik pentru gandurile si urarile tale sincere, care m-au impresionat si sensibilizat atat de profund, incat chiar daca l-am citit de cateva ori, cat de deosebit era MESAJUL la fel ca OMUL special care esti tu si aproape ca mi-am abtinut putin lacrimile sa nu se prelinga, dar lacrimi de bucurie, pentru ca repet, am simtit cat sunt de norocoasa, cat sunt de bogata pentru ca va am pe voi, pentru ca am asa prieteni minunati si cred ca nici o comoara din lume nu se compara cu sufletele voastre atat de mari.

Multumesc Dumi din inima ca m-ai adus in aceasta lume minunata ce ii apartine doar lui OVDIIU Komornyik si Multumesc din toata inima lui OVIDIU Komornyik pentru ca a fost mereu aproape de noi, ca a acceptat sa facem parte cat de putin din viata sa, sa ii fim mereu aproape, sa asteptam mereu (in casuta noastra draga creata de iubita noastra DUMI) cu drag mesajele sale atat de importante pentru noi, ca ne-a acceptat pe fiecare asa cum suntem cu calitatile si defectele noastre, cu toate nebuniile ce ne caracterizeaza si daca vreodata am gresit cu ceva fata de el il rugam sa ne ierte, dar sigur a fost nevoit.

Multumesc OVIDIU Bunului Dumnezeu pentru ca ne-a adus “ in lumea ta”, ii multumesc pentru vocea divina cu care te-a inzestrat sa ne faci noua viata mai frumoasa, prin muzica minunata care ne incanta sufletele in fiecare zi, multumim fiintei la fel de speciale care ti-a dat viata si iti multumim tie pentru absolut tot ceea ce esti ca ARTIST si ca OM.
Iti multumesc pentru ca am invatat de la tine numai lucruri minunate, de cand te cunosc atat ca artist in primul rand, am invatat o multime de lucruri din muzica ta.
Am invatat de la tine sa fiu mai puternica si sa am incredere in mine.

De multe ori cand eram singura tu imi spuneai “Sa nu-ti pierzi speranta” si “Eu inving intotdeauna”, te-am ascultat Ovidiu si da pot spune am fost o invingatoare, cu eforturi, dar aproape tot ce mi-am propus pana in prezent am reusit.
Datorita tie si muzicii tale am depasit multe, am devenit mai puternica, totodata mai toleranta, recunosc eu eram putin alta pana sa descopar muzica semnata Ovidiu Komornyik si vreau sa iti multumesc ca prin muzica ta mi-ai fost aproape atunci cand eram departe la peste 3000km si imi lipseau enorm cei dragi de acasa si prietenii, asemenea cand tatal meu a plecat dintre noi, intr-o lume mai buna (Decembrie 2002) ,cand aproape ma cam izolasem de tot ce ma inconjura si nu intelegeam de ce tocmai mie mi se intampla, cu ce am gresit ..si mama mea mi-a spus sa iti ascult muzica pentru ca stie si ea si sigur si tatal meu de acolo de unde era..stia cat insemna pentru mine muzica ta, ea mi-a fost cea mai buna calauza.

Atunci cand eram obosita muzica ta ma incarca de energie, inainte sa invat, sau oricat as fi de suparata, dezamagita...daca iti ascult cateva piese ma simt de parca am traversat o padure sau as fi in mijlocul muntilor, in natura si efectiv este sursa noastra zilnic de energie si de relaxare.
Poate ca nu am reusit sa mentionez tot ce simt pentru voi fetelor si pentru Ovidiu Komornyik si pentru ceea ce ne ofera prin muzica sa, dar vreau sa va spun ca ma simt extreme de norocoasa ca am o a doua familie si efectiv faceti parte din viata mea de zi cu zi.
VA MULTUMESC CA EXISTATI SI VA IUBESC MULT!!!

Cu drag, din tot sufletul,
NICOLE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.