13 august 2009

Prima iubire nu se uita niciodata..


Cunoscutul cantautor ne-a povestit despre o iubire sincera si pura, dar din pacate neimpartasita, pe care a trait-o in scoala generala. „Eram in clasa a II-a si eram foarte indragostit de colega mea de banca. Eram de-a dreptul disperat. Nu mai mancam si nu mai stiam ce sa fac ca sa-i intru in voie", povesteste Ovidiu, care pe atunci, nu mai contenea sa-i faca fel de fel de cadouri, cum ar fi agende si pixuri. Toate aceste eforturi ale scolarului Ovidiu nu au reusit sa o impresioneze pe fata si, prin urmare, dupa cateva luni, „daca am vazut ca nu mai tine dragaleala, mi-am indreptat atentia catre alta colega", conchide solistul.

sursa: http://www.fanclubok.go.ro/Presa/
Valoroasa arhiva de articole a FanClubului Ovidiu Komornyik, pastrata cu mare grija de scumpa noastra Dumi.
Multumim Dumi pentru colectia de articole.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.