17 august 2009

Meseria pe care o am, este un concediu permanent.


Sambata, 12 August 2006


Ovidiu Komornyik, unul dintre cei mai talentati artisti autohtoni, ramane, in ciuda aprecierilor de care se bucura, acelasi om intelegator si cu mult bun simt. Aflat, in aceste zile, pe litoral, Ovidiu a vorbit despre cariera sa, dar si despre viata sa personala, in exclusivitate pentru cotidianul "Telegraf".

Reporter: Cum a fost vara 2006 pentru Ovidiu Komornyik?

Ovidiu Komornyik: Am avut trei concerte pe litoral, dar am sustinut multe recitaluri si in tara. In paralel cu spectacolele, am lucrat si in studio, avand planuri mari.

Rep: Ce proiecte aveti pentru finele sezonului estival?

O.K.: La Ovo Music avem foarte multe lansari. Un disc cu Alina Mavrodim, o cantareata care a luat trofeul de la Mamaia in urma cu aprox. 20 de ani, care canta minunat si s-a hotarat sa revina. Mai pregatim un disc cu Mirela Mihalache, sotia lui Marius Mihalache, dar si un disc cu muzica pop, cu influente jazz, dupa parerea mea, de calitate. In plus, va fi lansat un "Best of..." Ovidiu Komornyik, care va iesi pe piata in preajma sarbatorilor de iarna.

Reporter: Mai aveti timp si de viata personala?

O.K.: Am timp si de viata personala, deoarece studioul este aproape. Sotia mea este intelegatoare si accepta situatia.

Rep: V-ati dori sa cantati cu un artist din strainatate?

O.K.: Mi-ar placea foarte mult sa cant cu Celine Dion. Sunt prea pretentios? Imi place tot la aceasta artista.

Rep: V-ati luat concediu in aceasta vara?

O.K.: Meseria pe care o am este un concediu permanent, cel putin asa zic eu. Cu toate ca muncim foarte mult si ne dam sufletul in concerte, o facem cu mare satisfactie, iar oboseala nu se mai simte. Cel mai minunat concert este cel in care ma intalnesc cu cei care apreciaza muzica mea si care ma aplauda si, de ce nu, canta cu mine.

Rep: Mai sant doar trei luni pana la sarbatorile de iarna. Le veti petrece acasa?

O.K.: Este pentru prima data cand mi-am propus sa nu le mai petrec in tara. De obicei, de Craciun, stau acasa, dar de Revelion vreau sa plec, sa ma relaxez. Deja mi-am programat calatoria, voi pleca in Elvetia.

Rep: V-ati schimba stilul muzical?

O.K.: Nu... Eu cand m-am apucat sa compun, am facut exact ceea ce am simtit. Deocamdata, lucrurile merg foarte bine si nu as vrea sa dezamagesc pe nimeni. In plus, nici nu imi sta in caracter sa fiu schimbator. Eu sant consecvent, din toate punctele de vedere.

sursa: http://www.fanclubok.go.ro/Presa
Arhiva FanClubului Ovidiu Komornyik, pastrata cu grija de catre initiatoarea acestuia Dumi.
Multumim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.