16 august 2009

Interviu in exclusivitate acordat JURNALULUI de Chisinau de interpretul Ovidiu Komornyik




Va oferim inca un interviu, pastrat de Dumi in arhiva FanClubului,interviu oferit de catre dragul nostru Ovidiu Komornyik, in urma cu 5 ani "Jurnalului de Chisinau".


In urma cu exact o saptamana, la Palatul National s-a consumat un eveniment de exceptie. Concertul sustinut de Angela Similea si Ovidiu Komornyik a ridicat sala în picioare si acum, i-a venit randul lui Ovidiu Komornyik sa ni se destainuie.


- Ati fost foarte asteptat de publicul basarabean!
- Ma intorc cu mare drag dupa un an de zile la Chisinau, am mari emotii, abia astept sa intru pe scena, sa ma intalnesc cu publicul din Chisinau. E un public foarte cald, care a intrat in sufletul meu in urma cu trei ani de zile, cand am fost pentru prima data aici, si mi-a lasat amintiri minunate, ale unor oameni sensibili, carora nu le e jena sa spuna cuvinte frumoase, oameni care nu-si infrneaza sentimentele, care-si traiesc viata la maxima intensitate.

- E un impresar la noi care se ocupa de turneele dvs?
- Da, este vorba de dl Nicolae Dumbrava. Cu dansul colaborez aici, tot cu dansul am avut si celelalte doua spectacole.

- Totusi, veniti cam rar pe la noi.
- Din fericire, am o activitate foarte incarcata. Ma bucur ca publicul larg din toata tara si din Europa apreciaza muzica mea si ma straduiesc sa fiu peste tot.


- Si acolo cantati cu casele inchise?

- Succes de casa exista peste tot unde ma duc. Dar nu sunt un rasfatat al posturilor de televiziune, nu-mi place sa apar foarte des, plictisind publicul. Nu incerc sa par ceea ce nu sunt, pentru ca nu ma caracterizeaza pe mine ca om, in primul rand. Si drept dovada, publicul ma iubeste asa cum sunt.

- Imediat dupa noi, plecati in Germania...

- Duminica, voi avea un concert intr-o sala de spectacole din Germania, care va fi transmis de o televiziune germana, pentru ca – nu stiu daca ati aflat – piesa "Maria, Maria" este pe locul sapte in topul Bavariei. Iata ca, dupa "O-zone" din Moldova, ma bucur ca un alt cantec romanesc a ajuns intr-un top international. Sunt invitat cu aceasta ocazie la spectacolul de care va vorbesc si, profitand de faptul ca sunt acolo, m-am gandit ca ar fi bine sa ma intalnesc si cu Diaspora.

- Va scriu admiratorii de la Chisinau?
- Am un fan-club la Chisinau, creat de o domnisoara de 16 ani. Ea a facut un site unde foarte multi fani si de aici, si din tara intra si-si spun parerile despre muzica mea.


- In Romania nu exista asa ceva?

- Ba da, mai exista si in Romania, dar nu sunt atat de activi ca cei de aici. Probabil si din cauza mea, pentru ca am considerat ca cei de aici au prioritati mai mari si am dat datele pe care domnisoara era atat de dornica sa le afle.


- Numele dvs are o sonoritate slava

- E un nume polonez, strabunicii tatalui meu au fost polonezi.

- Spuneti-ne si noua datele cele mai importante despre dvs.
- M-am nascut la Dej, in judetul Cluj. Am 35 de ani. Succesul meu a venit la 30 de ani, dupa multa asteptare si speranta, cu cantecul "Frumoasa mea", pe care l-am compus pentru Marcel Pavel.

- Dar il interpretati si dvs.?
- Sincer sa fiu, il interpretez in spectacole, dar niciodata nu l-am cantat pe un post de televiziune sau un post de radio. Pentru cei care iubesc muzica mea si vor sa-l asculte, interpretez si acest cantec, dar nu in toate spectacolele mele.

- Va jenati sa va cantati cantecul sau i-ati cedat dreptul de exclusivitate lui Marcel Pavel?

- Nu este nici o jena, pur si simplu acest cantec a fost scris pentru el si consider ca in mass-media el trebuie sa fie titularul lui.

- Si la capitolul matrimonial, ce le spuneti admiratoarelor?

- Sunt casatorit de 15 ani, am o sotie minunata, care-mi respecta munca, ma inspira in tot ceea ce fac. E o sotie care-mi da echilibru, o sotie care ma ajuta cand sar calul sa cobor inapoi pe cal. Si, daca am reusit in meserie si in viata, i se datoreaza in mare parte ei, pentru ca intotdeauna barbatul are succes cand are o femeie puternica in spate. Cred ca am aceasta femeie si-i multumesc lui Dumnezeu ca mi-a scos-o in cale. Chiar daca m-am casatorit de tanar, sentimentele mele au ramas aceleasi. Avem o poveste de dragoste minunata.

- Sunteti si producatorul propriului CD?
- Da, anul acesta am infiintat propria casa de productie, propriul meu studio, "Ovo music", fiind dotat cu aparatura de ultima generatie, de care sunt tare mandru. L-am facut in speranta de a fi mai prolific, de a nu depinde de anumite programari care, din pacate, mi-au franat activitatea destul de des. Si drept dovada de lucru intens in acest studio e ca am terminat o parte din albumul doamnei Angela Similea, album care cred ca va aparea pe piata inaintea Craciunului. Va avea sase cantece compuse de mine, restul fiind semnate de compozitori cu care doamna Similea a colaborat pe parcursul carierei. Avem deja primele remarci ca va fi un succes. Am facut si un duet, saptamana viitoare il vom imprima. E un cantec de dragoste – o dragoste povestita intre doi prieteni: ea povesteste de dragostea ei; eu îi spun de dragostea mea, iar in final ajungem la concluzia ca iubirea e un joc in care exista o nebunie placuta.

- Apropo de texte… - Scriu si textele la aproape toate cantecele mele.

- Studioul a fost o investitie a dvs.?
- In totalitate - tot ce am produs in ultimii trei ani am investit in acest studio pentru ca era necesar sa am un loc al meu, in care sa stau linistit. Vreau sa cred ca am momente cand exista comunicare intre mine si intre, hai sa zic in mare, divinitate. Cred ca fiecare dintre noi are aceasta comunicare, important e sa gasim locul si energia pozitiva ca sa putem receptiona mesajele transmise. Eu mi-am gasit acest loc. Este extraordinar sa ai un loc al tau in care sa nu intre oricine, sa nu-ti taie din aura.

- Dvs. si Angela Similea apartineti de generatii diferite. Intre timp, s-au prabusit niste valori. Cum ati gasit liantul pentru a colabora?
- Tocmai aici e povestea, consider ca valoarea nu tine cont de generatie. Valoarea unui artist poate fi nemuritoare. Un artist adevarat nu imbatraneste, el are intotdeauna ceva de spus, iar noi, cei mai tineri, avem de invatat de la el. Iubesc generatia de aur a Romaniei si am avut o surpriza extraordinar de placuta atunci cand d-na Similea a fost de acord sa colaboreze cu mine, iar surpriza si mai mare a fost cand am imprimat primul cantec - din trei variante n-am stiut pe care s-o aleg! Are un stil de a lucra extrem de profesionist. Important e ca noi, cei mai tineri, in special producatorii, sa fim un pic mai interesati de valoare. Tocmai din acest motiv am facut aceasta casa de productie - pentru a promova acesti oameni minunati de la care avem enorm de multe de invatat si pentru a le demonstra producatorilor actuali ca valoarea va avea intotdeauna succes, va umple salile de spectacol. Intotdeauna oamenii de calitate vor dori sa aiba un CD cu un interpret valoros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.