10 august 2009

AMINTIRE, NOSTALGIE, MELANCOLIE SI...,,VREAU SA ZBOR !''

Am asteptat cu nerabdare sa vizionez videoclipul de la piesa ,,Vreau sa zbor''.
Ca de obicei Ovidiu ne incanta sufletul prin arta pe care El o creeaza.
Pe armoniile tulburatoare ale acestei minunate melodii, Artistul ne introduce intr-o lume a iubirii, a amintirilor, intr-o lume in care personajul principal isi scruteaza trecutul, incearca sa dea timpul inapoi si sa reinvie o iubire pierduta.
Amintirea fiintei iubite fata de care a gresit il tulbura si il apasa.
Este foarte interesanta abordarea acestui videoclip, simti ca este un mozaic sufletesc in care se impleteste armonios prezentul cu trecutul, iubirea cu nostalgia, iar prezenta scenelor de la filmare aduce un aspect inedit ce se imbina sugestiv cu subiectul videoclipului.
Finalul reprezinta impacarea personajului cu el insusi ,in scena finala aparand ca un inger protector ce isi vegheaza iubirea in fiecare clipa, in ciuda scurgerii timpului.
Amintire, nostalgie, melancolie si ,,Vreau sa zbor''!
Ce pot sa spun ? Profesionalism si perfectiune, asa as defini eu acest videclip in a carui poveste se poate regasi fiecare dintre noi la un moment dat.
Aceasta este interpretarea mea, asa am simtit eu povestea.
Dar fiecare o poate interpreta altfel ...aici este FANTEZIA SI VRAJA.
Felicitari Ovidiu pentru tot !
Iti multumim ca-ti imparti sufletul cu noi !
Si nu uita : MERGI INAINTE ! E DRUMUL TAU !

Un comentariu:

  1. Felicitari Alina!!Ganduri atat de sincere, de minunate, cum nici nu se poate vorbi altfel despre Ovidiu Komornyik.
    Multumesc Alina din suflet pentru frumoasele tale ganduri!!Sunt in asentiment cu tine si chiar nu am cuvinte sa exprim mai mult, este minunat ceea ce simtim si traim prin muzica lui Ovidiu!!
    MULTUMIM OVIDIU PENTRU TOT!!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.