18 august 2009

Ovidiu Komornyik, acest menestrel al muzicii romantice

Inca un articol, din colectia FanClubului Ovidiu Komornyik, pe care vi-l oferim cu mare drag.
Aceste articole, ca orice informatie despre artistul nostru preferat, pentru noi au insemnat foarte mult si le putem compara cu vinul care odata cu trecerea timpului devine si mai bun.




Decembrie 2005

Au trecut multi ani de cand Ovidiu Komornyik s-a lansat pe orbita muzicala romaneasca. Era o vreme cand piesele sale " Maria, Maria" sau "Esti mireasa vietii mele" se aflau pe buzele tuturor romanilor: de la prichindei de cativa anisori pana la persoane de varsta a treia. De un timp, Ovidiu Komornyik a ales sa infiinteze Casa de discuri „Ovo Music" si sa scoata pe piata, ca producator, nume consacrate ale muzicii romanesti. Videoclipurile pieselor „ Khalini" al Sandei Ladosi sau „Suflet pierdut" cantata in duet cu Angela Similea au fost difuzate pe toate posturile de televiziune ¥i au readus numele lui Ovidiu Komornyik in prim-plan. Despre activitatea sa artistica, despre pasiuile sale dar si cate ceva despre viata de familie, ne-a impartasit si noua in interviul de mai jos.


Ultimul tau album "Cand vin acasa" s-a bucurat de succes? Esti multumit de promovarea lui pe FM-uri?

Asa este. Albumul "Cand vin acasa" s-a bucurat si se bucura in continuare de mare success. Legat de difuzare pe FM nici nu stiu ce sa-ti spun…O parte din FM-urile din Bucuresti nu difuzeaza muzica mea, dar cel mai important lucru este ca ea ajunge acolo unde trebuie, la sufletul celor care iubesc ceea ce fac eu.

Te ocupi si de Casa de discuri OVO-Music. Ai infiintat-o pentru a-ti ajuta colegii de generatie sa scoata albume noi fiindca majoritatea se plang de o asa-zisa mafie. Cat este de adevarat acest lucru? Cum ti-a venit ideea infiintarii acestei Case de discuri?

Casa "OvoMusic", s-a infiintat din dorinta de a aduce pe piata muzicala muzica de calitate, care se vinde foarte bine si de-a avea posibilitatea financiara de-a investi in proiecte valoroase.


Angela Similea, Sanda Ladosi, Alina Mavrodin sunt
doar cateva dintre numele ce au scos discuri la "OVO
Music". Care este urmatorul artist pe care il scoti pe
piata?


Am lansat in afara de artistii mentionati ,"Best of Dan Iagnov", o parte dintre cele mai frumoase melodii ale maestrului , interpretate de nume sonore ale muzicii romanesti, "Best of Marius Teicu", de asemenea 20 de cantece reprezentative interpretate de marii nostri artisti, urmeaza o tanara din Targoviste, Flavia Stoica cu 6 piese in romana si italiana.


Ce pasiuni ai in viata de zi cu zi? Ce muzica asculti? Ce flori iti plac? Iti place sa gatesti? Poti sa ne recomanzi o reteta?

Nu stiu daca am pasiuni, dar cel mai mult tn timpul liber imi place sa ma intalnesc cu prietenii apropiati. Florile imi plac foarte mult si am acasa foarte multe plante de camera; nu imi place sa gatesc, asa ca nu pot sa va recomand o reteta.


Stiu ca esti casatorit de foarte mult timp. Cum ai cunoscut-o pe Katy? Cum priveste ea aparitiile tale? Ii este greu sa traiasca in casa cu o vedeta? Ce parere are despre admiratoarele tale?

Da, sunt casatorit de 16 ani , ne-am cunoscut in Deva, ne intelegem minunat si sunt sigur ca este foarte mandra de mine, ea fiind cel mai mare critic al meu; e incantata sa vada ca am foarte multe admiratoare.


Aveti o casa superba? V-a luat mult timp sa o achizitionati, sa o decorati?

Casa am construit-o noi, decoratiunile le-am facut eu, sunt mandru de acest lucru, am zugravit-o in culori calde si ne simtim minunat in ea.

Care este obiectul cel mai drag din casa?

Un bufon pe care l-am cumparat de la Venetia.

Ai un animal preferat? Cresti unul? Care este povestea lui?

Am si animale : doua pisici si doi caini.

Ce carti citesti?

Citesc cam tot ce-mi cade in mana. Cand eram pusti eram disperat dupa romanele politiste.

Este importanta imaginea pentru un barbat ca tine?

Eu nu am incercat nici o clipa sa-mi creez o imagine. Sunt acelasi om si pe scena si acasa sau pe strada. Curatenia si igiena sunt foarte importante pentru mine.

Ce faci ca sa te intretii?

Nu fac nimic spectaculos sa ma intretin. Sunt un om norocos ca am o constitutie atletica de la Dumnezeu.

Ce ti-ai propus sa faci de Sarbatori?

Craciunul il fac acasa cu familia, iar de Revelion am cateva contracte pe care trebuie sa le onorez.

O urare, un gand pentru cititorii revistei si un gand pentru admiratoarele tale!

Le doresc sanatate in primul rand si sa fie fericiti! Iar pentru admiratoare: sa ramana neschimbate, sa iubeasca in continuare muzica de calitate si sa vina la concertele mele. La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.