28 august 2009

Patru intrebari pentru Ovidiu Komornyk

(Articol de colectie - Aprilie 2004)

Va prezentam inca un articol din arhiva FanClubului, pastrata de scumpa noastra Dumi si speram sa va faca placere sa il cititi:


Dupa ce ai stat atatia ani in strainatate, de ce te-ai intors in Romania?
Prima data am plecat in Italia in 1992, facand parte dintr-o trupa de cabaret. Un impresar m-a „agatat" din barul de noapte de la Athenee Palace, unde cantam melodii in italiana. In total, am cantat trei ani in Italia, dar nu m-a batut gandul sa raman acolo. Numaram zilele pana se termina co
ntractul si ma intorceam acasa. Cu cei aproape 20.000 de dolari castigati, mi-am luat casa in Bucuresti.

Cand ti-ai castigat primii bani cu vocea ta?
Primii bani castigati din muzica au fost si primii bani pe care i-am castigat in viata.

Se intampla in 1985, la Serbarile Zapezii de la Paraul Rece, cand am luat pentru doua melodii aproape 2.000 de lei, bani care echivalau cu un salariu lunar pe vremea aceea. Abia terminasem Liceul de Electronica din Deva si asa am prins gustul cantatului. Culmea e ca nu negociasem suma pe care aveam sa o primesc!

Care este cel mai mare atu pe care ti-l ofera muzica?
As minti daca as spune ca banii nu sunt importanti, dar banii ii castigi pentru a-i cheltui. Cel mai mare atu e satisfactia pe care o simt cand vad publicul cum canta o data cu mine. Mi-aduc aminte ca am avut recent un spectacol de mare succes la Chisinau. Dupa ce am cantat, m-am dus in cabina si traiam bucuria publicului, nu ma interesa de impresarul care alerga sa-mi dea banii pentru prestatie.

Cum arata viata unui barbat insurat de 15 ani?
(Completam ca acest articol este din aprilie 2004.)

E adevarat ca m-am insurat devreme, la 21 de ani, si au trecut aproape 15 ani de atunci. Ma simt implinit si fericit sa am o sotie cum e Cati. E o femeie extraordinara, care poate sa rezolve orice problema de pe lumea asta. Stie ce vrea, are banii ei si chiar ma „imprumuta" cand am nevoie. Daca e sa-i gasesc un defect, e acela ca gateste bine si intotdeauna ma cert cu ea ca mancarea ei ma ingrasa!

sursa: http://www.fanclubok.go.ro/Presa


Bannerele sunt realizate de Dumi, careia ii multumim din suflet, pentru absolut tot ceea ce face cu dragoste si din dragoste pentru muzica lui Ovidiu Komornyik.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.