17 august 2009

"Aveti femei tare frumoase la Barlad!"

Inca un articol, pastrat cu grija in arhiva Fanclubului, de catre Dumi.



10-03-2006

Zilele trecute, postul local de televiziune Media TV din Barlad a organizat un spectacol pe scena Teatrului "Victor Ion Popa". Reprezentatia, plina de rafinament, a avut si protagonisti de marca, printre care indragita solista de muzica populara Daniela Condurache si cunoscutul cantaret si compozitor Ovidiu Komornyik.

Dupa spectacol, cantautorul nu se mai dadea dus din culise, unde admira tinerele venite sa prezinte o parada de rochii de mireasa. Cu greu l-am adus in cabina, unde a acceptat sa ne acorde un scurt interviu.


– Ce a insemnat venirea dumneavoastra la Barlad?
– In primul rand, m-am incarcat de emotie, pentru ca de Barlad ma leaga amintiri foarte placute si vin cu mare dragoste aici. M-am bucurat ca muzica mea este admirata aici si publicul este minunat.


– Ce va leaga de Barlad?
– Chiar debutul meu, in urma cu 16 ani, a avut loc aici, la Barlad, la un concurs care nu stiu daca acum mai are loc. Am avut si un turneu cu Cenaclul "Flacara", la Barlad. Ultimul videoclip al meu este regizat si produs de Lucian Nuta, care este din Barlad.


– Cum este in opinia dumneavoastra perceputa viata unui artist in Romania de astazi?
– Daca esti un artist iubit de public, poti trai decent din muzica. E drept ca multe lucruri nu merg, dar esential este sa fii iubit de public.

– Am vazut ca v-au placut barladencele...
– Da, si le-as dori sa ramana la fel de frumoase. Am vazut in sala femei extrem de frumoase si elegante, iar fetele care prezinta parada de rochii de mireasa au fost extraordinare. Eu nu m-am uitat la rochii, ci mi-au ramas ochii la fete,
foarte frumoase si atragatoare, ca mai toate fetele din Moldova.

sursa:http://www.fanclubok.go.ro/Presa
Arhiva FanClubului Ovidiu Komornyik.
Multumim Dumi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.