20 august 2009

Ovidiu Komornyik: "Esti mireasa vietii mele" a fost compus special pentru sotia mea

Inca un articol deosebit, continand un interviu luat lui Ovidiu Komornyik,din arhiva de colectie a FanClubului.
Acest interviu este luat dupa lansarea "Cand vin acasa", putin inainte de inceperea turneului cu Angela Similea "Lumea mea, e Cand vin acasa".
MULTUMIM DUMI pentru voloarasa colectie de articole.




Ardeleanul Ovidiu Komornyik este unul dintre cantaretii care era pe punctul de a abandona muzica exact cand se afla la un pas de succes. Incepand cu slagarul "Frumoasa mea", Ovidiu Komornyik s-a dedicat intrutotul muzicii: conduce propria casa de productie "Ovo Music", si melodiile lui se transforma instantaneu in slagare. Numele artistului, de origine poloneza, este unic in Romania. La fel si succesul...

- Nu exista roman care sa nu indrageasca slagarul "Frumoasa mea", compus de dvs. De ce nu ati cantat dvs. aceasta melodie?
- Pentru ca acest cantec a fost compus special pentru Marcel Pavel. Cantecul treabuia sa se afle pe un album de autor, care era un fel de adio spus muzicii, pentru ca, dupa 10 ani de meserie, succesul inca nu venise. Am cantat foarte mult prin baruri, carciumi si cluburi. Mi-am zis ca inainte de a ma retrage definitv, pentru sufletul meu, sa scot un album cu muzica, pe care o simt eu ca ma reprezinta. Am apelat la mai multi colegi - Elena Carstea, Mirabela Dauer, Gabriel Dorobantu, Marina Florea, Anca Turcasiu, Sanda Ladosi, fratele meu, Florin si bineinteles, Marcel Pavel. Din fericire, viata mea s-a schimbat peste noapte, pentru ca, impreuna cu cativa prieteni, intentionam sa-mi deschid o spalatorie auto. Apoi, mi-am dat seama ca muzica e drumul pe care trebuia sa-l urmez.


- Cum l-ati cunoscut pe Marcel Pavel?
- Ne cunoastem de aproape 20 ani, din carciumi, din cluburi, cantam peste tot impreuna.


- E un avantaj ca interpret sa-ti interpretezi propriile creatii?
- Pentru mine, e un avantaj, pentru ca succesul l-am cunoscut cu cantecele mele. Am cantat o gramada de cantece, compuse de alti compozitori, dar nici unul nu m-a pus in valoare. Cel mai bine e sa canti ceea ce simti. Dupa "Frumoasa mea" s-au nascut mai multe slagare. "Cand vin acasa" e cel mai recent. E un disc lansat in decembrie 2005, vandut acum in peste 20.000 unitati.


- Ati castigat multe trofee, printre care se afla si acela al "Festivalului Cantecului de Dragoste". Cum reusiti sa compuneti atat de sensibil despre dragoste?
- Dragostea e cel mai frumos lucru care nu inconjoara pe noi, oamenii. Cand publicul simte ca nu vrei doar sa-l impresionezi, se naste o traire frumoasa. Nu alerg dupa un palmares, dar de la 5 ani de cand a explodat acest fenomen al cantecelor sensibile, primesc in continuare premii din partea publicului.


- Ce afacere ati dezvoltat din muzica?
- Am propria mea casa de productie si propriu meu studio "Ovo Music", tocmai din dorinta de a fi mai prolific si de a lucra in liniste. Ca si producator, am lansat primul disc cu Angela Similea, "Lumea mea", care a readus-o pe artista acolo unde ii este locul. Lucian Nuta e directorul executiv al casei "Ovo Music", iar stilistul "Ovo Music" e Adina Buzatu. Totusi, e un paradox cu muzica mea: posturile comerciale de radio din Bucuresti, nu o difuzeaza, pentru ca nu se incadreaza in publicul lor tinta. E un lucru bun, pentru ca e ceva "interzis", la care publicul ajunge, cumparand discul.


- Ati putea trai o zi, fara sa fiti indragostit?
- Cred ca nimeni nu ar putea trai o zi fara sa fie indragostit. Sunt zile in care problemele care te inconjoara te detaseaza de acest sentiment, dar vorba cantecului meu: "Cand vin acasa/ Mi-aduc aminte/ Si cine sunt, si ce-am visat/ Pentru ca acasa e atata dragoste/ Si uit c-am fost plecat."


- Cat de important e pentru un artist sa fie implinit din punct de vedere familial?
- Asta da echilibrul. Daca ai acest handicap, pentru ca e un handicap sa nu ai implinire interioara si sa te simti singur, lucrurile nu merg bine. Eu, din fericire, de 16 ani, am acest echilibru, ma simt minunat si sunt convins ca succesul meu si al cantecelor mele se datoreaza si acestui lucru, pentru ca echilibrul ofera o stare de siguranta, de "neliniste", un sentiment frumos.


- Ce melodie i-ati dedicat sotiei dvs?
- "Esti mireasa vietii mele" a fost scris special pentru sotia mea. Bucuria mea a fost ca acest cantec s-a impus foarte puternic pe piata muzicala si, de ce sa nu recunosc, e un imn al nuntilor. Cand am scris acest cantec, nu m-am gandit nici o clipa ca nuntile se vor deschide cu melodia mea.


- Ce parerea aveti despe medicina naturista si cea alternativa?
- Eu, in general, ma tratez naturist, pentru ca nu imi place sa iau medicamente. De foarte mic, bunica ma trata cu cartofi impotriva febrei. Cartofii taiati mi-i punea pe frunte si la picioare, si in cateva minute, imi scadea temperatura. Medicina naturista nu altereaza organismul si improspateaza.


- Cum va relaxati si cum va tratati vocea dupa un concert?
- Fumez, ce-i drept, mai rar, dar vreau sa ma las. Mananc rece, beau apa rece... Singura mea problema e aerul conditionat, nu stau in aer conditionat! Dupa o zi de munca, imi place sa stau intr-o cada cu apa calda si multa spuma. Dupa aceea, un masaj si un somn bun.


- Cat de importanta e cosmetica pentru un artist?
- Nu ma duc la salon pentru tratamente, manichiura si pedichiura. Sotia mea, seara, ma ajuta cu pedichiura si manichiura.


- La ce sa se astepte fanii dvs. in acest an?
- Exista, din februarie, un turneu de promovare a discurilor "Cand vin acasa" si "Lumea mea". Am avut 6 concerte in Moldova, salile au fost arhipline si s-au vandut bilete si in picioare. Vrem sa facem un turneu national.


- Ce parere aveti despre melodia desemnata sa reprezinte Romania la Eurovision?
- Am o parere extraodinara despre Mihai Traistariu. E un om muncitor, cu o voce deosebita. Are ceva original si cred ca va face o figura foarte frumoasa la Eurovision, daca nu vor exista si alte jocuri. Melodia e buna, Mihai e foarte bun si ii doresc succes. A muncit foarte mult si merita succesul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.