2 mai 2010

Ovo Music si Revista Felicia va ofera Joi 6 Mai, compilatia "De dragoste".

Casa de productie Ovo Music, in colaborare cu Revista Felicia lanseaza Joi 6 Mai, compilatia "De dragoste".


Albumul va contine piese compuse de catre Ovidiu Komornyik, in interpretarea colegilor sai, duetul "Buni prieteni" interpretat de Ovidiu Komornyik cu Angela Similea, dar si doua piese de mare succes ale artistului: "Te-am tradat" si respectiv "Esti mireasa vietii mele".


Printre piesele pe care le veti regasi pe aceasta compilatie mentionam:"Am viata mea" si "Mi-ai spus adio" - Angela Similea, "Te vreau langa mine" - Ramona Badescu, "Intoarce-ti iar privirea"- Gabriel Dorobantu, "Frumoasa mea"- Marcel Pavel, "Nu vreau sa fiu singur" - Florin Muresan, "Mai da-mi o zi din viata ta"- Cornel Verban, "Asculta-mi inima"- Ella, "Acum pot spune te iubesc" - Anca Turcasiu...si altele... interpretate de artisti consacrati pe scena muzicii romanesti.

Orchestratia este asigurata de catre binecunoscutul Emanuel Gheorghe (Fisa), iar pentru piesele numarul 10 si respectiv 13 ce se regasesc pe album orchestratia ii apartine lui Sergheev Vladimir (Vova).









Felicitari OVIDIU Komornyik si mult mult succes in tot ceea ce iti propui sa realizezi!!Bunul Dumnezeu sa iti calauzeasca fiecare pas!!!
Iti suntem si iti vom ramane mereu alaturi..neconditionat!!!

FanClub Ovidiu Komornyik

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.