18 mai 2010

CONCERT ,,DE DRAGUL TAU'' PITESTI

CONCERT,,DE DRAGUL TAU''ANGELA SIMILEA SI OVIDIU KOMORNYIK
17 MAI 2010 PITESTI

Am avut sansa sa traiesc si acest unic eveniment! Concert ,,De dragul tau’’, Angela Similea si Ovidiu Komornyik in... PITESTI, la 60 de KM de orasul meu, Campulung !!!
Asa cum era si firesc, spectacolul a fost cu siguranta unul de suflet, daruit de acesti fauritori de creatie muzicala si gustat cu savoare de catre publicul iubitor. Ba chiar mai mult...s-a dovedit a fi expresia unei trainice prietenii Artist-Public consolidata pe parcursul intregii Lor cariere muzicale.



Minunata este arta de a imprima harul cu dragostea si sufletul pentru public !!!
Pasiunea si daruirea cu care au cantat acesti doi mari Artisti imi da dreptul sa afirm ca ei depasesc cu mult limitele normalului pe scara de valori a interpretarii. Vocile lor s-au impletit intr-o totala armonie si au vibrat pe arcusul sonor al sufletului nostru...



Intr-o lume incarcata de povara problemelor zilnice , acesti doi minunati Artisti au stiut sa ne ajute sa evadam intr-o lume frumoasa, curata, plina de dragoste si de lumina, ce ne-a purificat sufletele tulburate de agitatia cotidianului.
Am intrat in sala de spectacol coplesita de griji, de probleme si am iesit linistita , fericita echilibrata si impacata sufleteste. A existat acolo o atmosfera divina, o caldura aparte ce mi-a intrat in suflet si mi-a dat forta si optimism.



Muzica lor a facut sa vibreze sufletul fiecarui spectator in parte si a dezlantuit intr-un mod incontestabil trairi sprituale in spectatorii veniti de pretutindeni.
Prin talentul si profesionalismul Lor , Angela Similea si Ovidiu Komornyik au reusit ca de fiecare data sa impleteasca armonios poezia muzicii cu muzica poeziei textelor si ne-au mangaiat inimile dornice de frumos si de imaculat.





Am trait cu profunzime acordurile Lor unice, coborand in vraja muzicii Lor fermecate...Toata aceasta armonie a fost completata de prezenta plina de gratie a celor doua fermecatoare fete din Backing vocals, Aida Borovina si Georgiana Mircea si de toti membrii orchestrei OK Band, care au dat viata acestui intreg minunat...



Intotdeauna m-a impresionat violonistul...si-i multumesc pentru interpretare , deoarece vioara aduce in fiecare melodie un aer tulburator care este in armonie cu celelalte instrumente manuite cu virtuozitate si profesionalism de catre baietii din OK Bands ( Ii felicit pe fiecare in parte si le multumesc fetelor si lui Fisa pentru fotografie !!!)
Nu ma pot abtine sa nu remarc iarasi atmosfera pe care simpaticul baterist, Vova a animat-o !





Artistii s-au intrecut pe sine prin TALENT, PROFESIONALISM, ELEGANTA SI DISTINCTIE !
A fost un eveniment remarcabil pe care l-am asteptat cu nerabdare, l-am primit cu bucurie in suflet si l-am asezat cu grija in coltul amintirilor frumoase din inima mea.



Nu stiu daca este corect sa fac asemenea afirmatii... dar sentimentul meu este ca in seara de 17 mai, la PITESTI, timpul s-a oprit o clipa in loc si insusi DUMNEZEU a coborat in sala si a ascultat glasurile unice ale acestor doi TITANI AI MUZICII USOARE ROMANESTI.



Dumnezeu le-a daruit talentul... iar ei ne-au oferit fericirea !
Va multumesc iubiti Artisti si Prieteni ai sufletului meu !

CU MULT RESPECT,
ALINA _ OVIDIOMANIA
Campulung Muscel
==============================
In curand blogul acesta dedicat lui Ovidiu Komornyik se va muta la o alta adresa, respectiv pe un format wordpress la: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Momentan blogul nou este in lucru...dar functioneaza in paralel cu acesta pana la finalizare.Ulterior ne veti gasi intr-un format mai complex, mai usor de accesat totodata si astfel speram sa va bucurati impreuna cu noi de aceasta schimbare!
Asteptam impresiile voastre..!!
Multumim tuturor care ne sunteti alaturi pentru a il sustine impreuna pe OVIDIU Komornyik!

Un comentariu:

  1. Alinaaa iti multumim pentru ca impartasesti cu noi aceste amintiri minunate!!!Superbe fotografiile ..cat despre trairile tale..evident sunt unice..si ma bucur enorm pentru tine.
    Chiar daca nu am putut fi fizic alaturi de voi, sufleteste am fost aproape ..si ma bucur enorm de fiecare data pentru fiecare succes atat de binemeritat!!!
    FELICITARI OVIDIU SI ANGELA!FELICITARI OK Band!Felicitari Aidei si Georgianei ..si nu in ultimul rand si de aceasta data si lui Vova..care dupa spusele Alinei asa cum ne-a obisnuit a animat atmosfera in timpul spectacolului!!!
    MULTUMESC din suflet Alina pentru frumoasa postare..si asemenea multumesc din suflet OVIDIU pentru toate minunile care le aduci in viata noastra!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.