29 mai 2010

Monica Anghel va lansa doua albume la OVO MUSIC

Artista a declarat recent, intr-un interviu pentru "Salut Magazin" ca va lansa doua albume, produse de Ovo Music.

Va completam declaratia Monicai Anghel din acest interviu, referitor la albumele care urmeaza sa le lanseze, cu sprijinul producatorului Ovidiu Komornyik:

"Ne poti da mai multe detalii in legatura cu noul tau album? Cu cine colaborezi pe acest album?
Pe data de 4 iunie, ora 19:00, Mahala Rai Banda,lansez un album nou la Cora Pantelimon cu casa de discuri OVO MUSIC. Este un album foarte interesant si extrem de special, un abum cu cantece vechi folclorice si cantece compuse de Ionel Tudor si Temistocle Popa, dar orchestrate in spiritul Mahala Rai Banda.

Coordonatorul acestui proiect este tot Ionel Tudor. Sunt tare bucuroasa pentru aceasta realizare pentru ca asa proiect nu a facut nimeni pana acum. Tot o lansare de album va avea loc si pe 11 iunie, tot cu OVO MUSIC, si tot ora 19:00, tot la Cora Pantelimon, dar impreuna cu fratele meu Alexandru Anghel. Am fost foarte fericita sa lansez un album impreuna cu el mai ales ca eu nu am stiut nimic despre acest talent al lui. M-a pus in fata faptului implinit si am ramas extrem de placut surprinsa dar m-am si emotionat foarte tare: Doamne ajuta!"

Daca doriti sa citit in intregime interviul Monicai Anghel, pentru "Salut Magazin" il gasiti aici:

http://www.salutmagazin.com/2010/05/interviu-exclusiv-cu-o-voce-de-aur-monica-anghel/

Sursa: Salut Magazin -17 Mai 2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.