10 mai 2010

GESTURI FRUMOASE


" ..Nu mulţi artişti fac gestul normalităţii, de a-mi oferi un produs nou. Mă refer la cei pe care-i cunosc de 15-30 de ani. Excepţiile din ultima vreme sunt trei:

Alexandru Andrieş face mereu o plimbare până la mine şi-mi aduce CD, DVD, orice producţie nouă.Aşa că nu-mi lipseşte nimic din vasta sa discografie. Aşa că ne vedem măcar odată pe an. Jos pălăria!

Nicu Alifantis m-a surprins plăcut cu vinilul "Cântece de şemineu". Un produs de colecţie, prezentat grafic excelent. Chiar dacă nu mai folosesc pick-up-ul de vreo 10-15 ani, am reuşit să ascult discul. Sună adevărat, cald, uman, sunet pe care nu-l poţi obţine cu un CD. Vă recomand să căutaţi vinilul, pentru că şi estetic e special. Nicu a adus , când a fost în emisiune, CD-uri pentru ascultătorii premiaţi.

Ovidiu Komornyik este printre cei mai generoşi artişti-producători , pe care-i cunosc. El nu se gândeşte numai la mine, ci şi la ascultătorii mei. Recent am primit CD-ul "De dragoste" cu creaţiile lui Ovidiu, cântate de Angela Similea, Ramona Bădescu, Mirabela Dauer, Anca Ţurcaşiu, Luminiţa Anghel, Marcel Pavel, Cornel Verban ş.a.
La 20 de ani de la debut (eu îl cunosc pe O.K. de vreo 23, dar e calculul lui..) e un CD de Best Of în adevăratul sens, un album de autor cu succes de piaţă garantat.

Sunt gesturi frumoase, dar şi normale în lumea showbizului mondial. Am ţinut să le menţionez într-o zi ploioasă, ca să induc o rază de soare forumist. Lista fiind foarte scurtă nu mi-a fost greu..." (Andrei Partoş)

sursa: Forum Andrei Partoş: http://www.andreipartos.ro/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=92&st=0&sk=t&sd=a&start=1220

Multumim pentru frumoasele aprecieri la adresa artistului nostru de suflet!!!

FanClub Ovidiu Komornyik.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.