6 octombrie 2009

Te iubesc tot mai mult - Slide-uri

Probabil ca multi dintre voi va veti intreba, ce ne-a determinat sa alegem acest titlu pentru prezentul articol, sau ce va contine el.
Ei bine.."Te iubesc tot mai mult" dupa cum probabil ca unii dintre voi cunoasteti, este numele primului album al lui Ovidiu Komornyik, lansat in anul 1998.
In dorinta de a va prezenta cateva piese de pe acest album, noi am creat cateva slide-uri, asa cum v-am obisnuit realizate din fotografii cu Ovidiu, artistul nostru preferat, iar fundalul sonor este reprezentat de cate o melodie ce se regaseste pe albumul "Te iubesc tot mai mult" lansat de Ovidiu Komornyik in 1998.
Va prezentam slide-urile in randurile urmatoare, in speranta ca va face placere sa le vizionati.

Ovidiu Komornyik - Vantul imi spune pe nume



Ovidiu Komornyik - Nu vreau sa stiu



Ovidiu Komornyik - Tot mai mult



Ovidiu Komornyik - Vreau sa te am langa mine




Urmariti blogul si veti fi la curent cu noutati legate de artistul nostru drag- Ovidiu Komornyik si ceilalti artisti Ovo Music.

Va dorim vizionare si auditie placuta si promitem sa revenim si cu alte slide-uri, pe masura ce le vom realiza!

TE IUBIM tot mai mult, Ovidiu Komornyik!Iti multumim tie si Bunului Dumnezeu ca existi in viata noastra si ne daruiesti muzica ta minunata!!


"OvidioMania" = FanClub Ovidiu Komornyik

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.