24 octombrie 2009

COMUNICAT DE PRESĂ

Casa de producţie OVO MUSIC are onoarea să anunţe lansarea unui nou album al artistei ANASTASIA LAZARIUCDor de mamă” .



Coperta albumului "Dor de mama " - Anastasia Lazariuc.

M-am născut dincolo de Prut,pe meleaguri moldoveneşti. Am învăţat din simplitatea şi înţelepciunea părinţilor mei,că dragostea are un rol important în viaţa omului. Pasiunea mea pentru muzică şi-a spus cuvântul,astfel după multe încercări,destinul m-a îndrumat către muzică,drum pe care-l urmez şi astăzi cu aceeaşi pasiune. Aprecierea publicului m-a încurajat să-mi continui activitatea artistică pe aceste meleaguri. Cea mai dragă fiinta din viaţa mea a fost Mama, dar din păcate anul trecut a plecat dintre noi. Foarte des îmi este tare dor de ea şi-mi lipseşte foarte mult, de aceea dedic acest album mamei mele , pe care l-am intitulat "DOR DE MAMA". Îi mulţumesc că a existat în viaţa mea...... Anastasia Lazariuc

Verso - coperta albumului "Dor de mama" - piesele.

Dragi prieteni ai artistei vă invităm pe 29 octombrie, orele 18.30 la ESPLANADA CORA PANTELIMON unde veţi avea ocazia de a intra în lumea minunată a ANASTASIEI LAZARIUC.


Sursa: Casa de productie Ovo Music

www.ovomusic.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.