8 decembrie 2009

Va reamintim ca in aceasta saptamana vor avea loc lansarile albumelor "Best Of" Daniel Iordachioaie si Elena Carstea

Placerea este de partea noastra sa va reamintim ca in aceasta saptamana, Casa de Productie OVO MUSIC organizeaza doua lansari de albume, asa ca sunteti invitati sa ne bucuram impreuna de muzica si voie buna.

  • Joi 10 Decembrie 2009, Ovo Music organizeaza la Galeria Esplanada - Cora Pantelimon, la ora 18:30, lansarea albumului "Best Of Daniel Iordachioaie".

Consider că cei care mă vor fi învăţat vreodată să cânt , sau să merg pe o scenă , pot fi mândri de realizarea lor în ceea ce mă priveşte. Aşadar , iată-ne împreună într-un moment frumos , încercând să ne aducem aminte împreună de clipe frumoase din vieţile noastre trecute , prezente şi ,de ce nu , şi viitoare , prin cântec. Nici nu mă gândeam la momentul când , voi fi spus prietenilor mei dragi , fanilor mei , oamenilor care m-au ascultat şi plăcut vreodată , că iată ,un album de colecţie , va fi apărut la doar 41 de primăveri !“, spune Daniel Iordachioaie.

http://ovidiukomornyikfanclub.blogspot.com/2009/12/casa-de-productie-ovo-music-va-invita.html

Aveti ocazia sa il felicitati pe proaspatul tatic pentru a doua oara- Daniel Iordachioaie, conform celui mai recent articol postat pe blogul sau: http://danieliordachioaie.wordpress.com/2009/12/07/s-a-nascut-salma/

>> Daniel, FanClubul Ovidiu Komornyik ii ureaza multa sanatate micutei Salma Nicole si fie ca Bunul Dumnezeu sa ii daruiasca in viata numai fericire!!<<

  • Vineri 11 Decembrie 2009, Ovo Music organizeaza la Galeria Esplanada - Cora Pantelimon, la ora 18:30, lansarea albumului "Best Of Elena Carstea".
Am cântat mulţi ani dar niciodată nu am realizat câţi oameni mă iubesc sau au un gând sincer pentru mine ,şi asta pentru că celebritatea te izolează,şi nu întodeauna am făcut alegeri fericite. Muzica a fost o parte din mine şi va fi,mă bucur că vă pot dărui măcar din când în când câte ceva care să vă bucure sufletul. Mă simt o femeie privilegiată ,iubită şi respectată ,cu dorinţa de a dărui mai departe ceea ce mi-aţi dăruit voi mie.“, spune Elena Cârstea.




http://ovidiukomornyikfanclub.blogspot.com/2009/12/casa-de-productie-ovo-music-va-invita_03.html

Va asteptam cu drag la lansari sa va bucurati de aceste doua voci mari ale muzicii romanesti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.