24 septembrie 2009

Ovidiu Komornyik a lansat varianta finala a videoclipului "Iarta-ma" -genericul serialului "Fetele marinarului"

Va prezentam in premiera, varianta finala - conversata a videoclipului lui Ovidiu Komornyik - "Iarta-ma", care a asigurat genericul si totodata coloana sonora a serialului difuzat de Antena 1- "Fetele marinarului".



Speram sa va placa la fel de mult ca si celelalte variante ale videoclipului.


Multumim lui Ovidiu Komornyik, din tot sufletul pentru tot ceea ce face si pentru frumoasa colaborare cu noi, fanclubul sau si il asiguram de sustinerea si recunostinta noastra vesnica!!


"OvidioMania"
FanClub Ovidiu Komornyik

3 comentarii:

  1. Fetelor, imi pare rau ca nu am timp sa mai stau de vorba cu voi... Credeam ca o sa inceapa scoala si o sa am mai mult timp ca in vacanta, dar se pare ca in clasa a X.a e totusi mai greu decat intr-a IX-a si deja "am intrat in paine", am teme, de invatat, etc.
    Totusi, la acest articol nu pot sa tac. Eu citesc din mail articolele de aici, si acum am vizionat varianta finala a clipului.
    Nu ma asteptam la asa o supriza, marturisesc. E inedit, nu am vazut ceva asemanator. Este frumos, si interesant.
    Multumesc, fetelor, multumesc Nicole,
    MULTUMESC OVIDIU KOMORNYIK! Felicitari si succes pe mai departe! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu Cipriana !
    INEDIT SI PERFECT ! Asa este acest videoclip!
    Comentariile sunt de prisos...
    Felicitari Artistului si intregii echipe !
    Tot respectul !
    Unde exista perfectiune si profesionalism , exista Ovidiu Komornyik.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deja doua pareri exprimate atat de hotarator.. mai este loc si de a treia sa le completeze?
    ..Cand este vorba de muzica lui Ovidiu, cum niciodata nu ne ajung cuvintele... eu cred ca este...
    Da, acest videoclip imi place si mie foarte mult, este chiar perfect adica se impleteste atat de bine fiecare detaliu ..caci nu mai isi au loc alte cuvinte decat sincere FELICITARI ,aprecieri si ..totul la superlativ!!!

    OVIDIUUUUU...multumesc din tot sufletul meu, mii de multumiri!!!
    Sanatate multa si numai succese iti doresc pe toate planurile sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.