29 septembrie 2009

Elena Cârstea, operată cu succes. Urmează două zile de recuperare fizică

Operaţia la care a fost supusă Elena Cârstea s-a finalizat luni noapte. Cântăreaţa a fost operată la Spitalului Joe Dimaggio din Miami, unde unii dintre cei mai buni medici americani au încercat să o scape de anevrismul cerebral de care suferă.

Medicul care a operat-o pe artistă a declarat că operaţia a decurs normal.
Elena va avea nevoie de două zile de recuperare fizică. În cazul în care medicii vor considera că este necesar, procedura chirurgicală ar putea să fie reluată peste şase luni.

Operaţia a început cu patru ore de întârziere, în jurul orei 22.00, ora României. Cântăreaţa a fost condusă la spital de către mama ei, de soţul ei, Glenn, şi de o prietenă. A fost o operaţie dificilă, cu foarte multe riscuri. Medicii i-au explicat Elenei că există 30 % şanse să se termine cu bine, 30 % ca pacientul să paralizeze după operaţie şi 30 % să moară.

"Am încredere în medicii americani. Sunt optimistă şi încrezătoare că totul va fi bine. M-am rugat toată noaptea, m-am rugat şi acum, înainte de operaţie... Sper ca Dumnezeu să ţină cu fetele mele, că eu la ele mă gândesc", a declarat, înainte de operaţie, Elena Cârstea.

Timp de patru ore, medicii americani au încercat să-i elimine anevrismul cerebral situat chiar în spatele ochilor. Pentru a nu-i deschide cutia craniană, au ales să-i implanteze un stent. Acasă, fetele Elenei au aşteptat şi ele o veste. Mama lor nu le-a lăsat să vină la spital.

Costurile operaţiei s-au ridicat la circa 100.000 de euro. Intervenţia a fost amânată de câteva ori, din cauza unor complicaţii la nivelul tiroidei, care nu permiteau înlăturarea anevrismului.

Sursa articol: Antena3.ro

Ne bucuram mult ca Bunul Dumnezeu, a avut grija de Elena!!!Recuperare usoara ii dorim!!

Dumnezeu sa fie alaturi de ea si de frumoasa sa familie si o asteptam cu drag sa revina sa ne incante cu vocea sa deosebita!!!
Multa sanatate Elena !

FanClub Ovidiu Komornyik.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.