24 noiembrie 2009

Joi 10 Decembrie Daniel Iordachioaie isi va lansa noul album "Best Of" produs la Ovo Music

In a doua saptamâna a lunii decembrie, mai precis Joi – 10 decembrie, ora 18.30, la CORA Pantelimon, vei avea ocazia sa alegi din nou… se va lansa albumul de colectie “Best of Daniel Iordachioaie” !

Intrarea este libera si veti asista la interpretari speciale ale melodiilor de pe album, de asemenea va veti întâlni si cu invitati speciali.
Asadar:

Invitatie pentru prieteni: lansare CD “Best of Daniel Iordachioae”!
In ultimii ani, întrebarea care mi-a fost adresata cel mai des a fost daca mai cânt. Oamenii si-au imaginat ca am renuntat la cântat daca nu apar la televizor si daca nu-mi arat viata pe micul ecran. Nu-i deloc asa. Am avut si am zeci, sute de spectacole pe diverse scene ale tarii si nu numai. Nu sunt ahtiat sa apar pe micul ecran. Nu ma dau peste cap ca sa scrie ziarele despre mine. Prefer discretia si calitatea în locul publicitatii agresive si cu orice pret. In 23 de ani de cariera am învatat ca cel mai important e sa-ti faci meseria cu respect, fara sa-ti minti publicul, cântând de-adevaratelea, în orice conditii, în mici orasele de provincie sau în mari capitale ale lumii. Fara ifose, fara pretentii de megastar, ci doar cu profesionalism si cu dorinta de a bucura publicul, de a aduce putina lumina în întunericul asta în care orbecaim.


Tot pentru publicul meu, care înca mai exista, si care-si doreste sa reasculte melodiile adolescentei si tineretii sale, anunt in premiera ca Revista Felicia împreuna cu Ovo Music lanseaza pe 10 decembrie albumul “Best of Daniel Iordachioae”.


Veti gasi pe acest CD cântecele care in urma cu 20 de ani câstigau premii la importante festivaluri nationale, cântece care erau votate de ascultatorii postului national de radio si urcau mereu pe primele locuri în top, dar si melodii care îmi apartin în totalitate (muzica, text si interpretare), si care s-au bucurat de mare popularitate ulterior. Nu voi aminti dintre piesele pe care le veti putea asculta pe album decât: “Ma-ntorc la tine, mare albastra”, “Intre noi e-o stea”, “Daca într-o zi ma vei iubi”, “Moldovean Blues”, “Frumoasa doamna”, “Acel paradis pierdut” si “Pentru ca ai plecat – prima piesa la care am colaborat cu sotia mea, eu în calitate de compozitor si interpret, iar ea de autoare a versurilor.


Si pentru ca am prins drag sa tin legatura cu voi pe net, si pentru ca multe persoane dintre cele cu care corespondez ma intreaba cand si unde voi avea concerte si ne-am putea intalni in viata reala, nu numai virtual, m-am decis sa lansez si un site oficial (mai elaborat decat acest blog), care sa vorbeasca si in imagini atat despre activitatea mea profesionala, cat si despre evenimentele importante din viata mea personala, dar si sa va lansez invitatia de a ne intalni.
Da, vreau sa va cunosc, sa va privesc in ochi, sa vorbim fata in fata si sa fiti invitatii principali ai momentului de lansare a CD-ului “Best of Daniel Iordachioae”. Va voi anunta si ca voi lansa un concurs: domnul, doamna sau domnisoara care va avea o activitate sustinuta pe acest blog, care va comenta de fiecare data cu implicare, cu responsabilitate, dar si cu umor si farmec, va primi din partea mea, cadou, un CD cu autograf, sau, de ce nu, o fotografie . Stiu ca va fi greu sa ma decid, de aceea va invit si pe voi sa faceti propuneri legate de persoana care vi se pare cea mai activa pe acest blog, care scrie comentariile cele mai pertinente, interesante si bine argumentate. Iar in ziua lansarii veti avea ocazia s-o cunoasteti si pe ea.
Prin urmare, in curand ne vom putea strange mainile si imi veti putea fi alaturi intr-un moment important al vietii mele profesionale: aparitia, dupa 22 de ani de cariera, a unui album “Best of Daniel Iordachioae”!
Autor- Daniel Iordachioaie
Sursa: http://danieliordachioaie.wordpress.com/
Articol preluat in intregime de pe blogul oficial al artistului- DANIEL IORDACHIOAIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.