8 martie 2009

Ovidiu Komornyik despre psihologul muzical Andrei Partos

Ovidiu Komornyik:

"Îmi aduc aminte că în urmă cu vreo 20 de ani, prin 1986, l-am cunoscut pe psihologul Andrei Partoş. Era în juriu la Festivalul de la Deva şi a venit la mine şi mi-a spus:
”Ai cântat foarte bine cu siguranţă o să ajungi o vedetă.”
Pentru mine atunci a contat foarte mult acest lucru şi mă bucur că astăzi suntem în continuare prieteni chiar dacă nu vorbim în fiecare zi, eu îl consider pe Andrei prietenul meu şi un iubitor al muzicii de calitate.
Mă bucur că are deja 300 de ediţii ale emisiunii Psihologul muzical la postul naţional de radio. Îi doresc cât mai multe ediţii, să ajungem în curând la cea cu numărul 1.000.000! Sperăm să ajungem....Sănătate, succes şi muzică bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.