19 martie 2009

Fanii despre Ovidiu Komornyik


ALINA
:

Spiritul acestui mare artist trebuie sa ramana liber, netulburat de curiozitatea omeneasca.
Este suficient sa asculti ,,Nostalgie'' si sa cunosti copilaria acestui Om.
Este suficient sa-i asculti vocea si sa-ti dai seama ca este o fiinta cu suflet BUN.
Este suficient sa-i asculti cantecele de dragoste si sa fii convins ca a iubit si ca iubeste.
Este suficient sa asculti ,,Ultimul Tango'' si sa-ti dai seama ca este nostalgic.
Este suficient sa asculti ,,Buni prieteni'' si sa fii sigur ca pretuieste publicul.
Eu asa cred, ii multumesc si-i doresc libertate!!!!


NICOLE:

De cand am descoperit muzica lui Ovidiu, efectiv am descoperit mai mult decat un prieten care intotdeauna mi-a fost alaturi prin muzica sa.

Versurile pieselor sale precum "Eu merg mai departe", "Sa nu-ti pierzi speranta", "Eu inving intotdeauna"..si nu de putine ori plangeam inlauntrul sufletului meu si nu vroiam sa vorbesc cu nimeni ci doar il ascultam pe Ovidiu si sfaturile din incurajarile versurilor sale din piesele mentionate mai sus.
Atunci cand deveneam nostalgica,fiindu-mi dor de anii copilariei, ai adolescentei sau stiu eu cum ai spus si tu "Nostalgie" si "Ultimul tango" erau piesele in ale caror versuri ma regaseam perfect.
Despre romantism ..nu mai spun ca nu e cazul, dintotdeauna am fost o romantica, dar cu picioarele pe pamant zic eu si intotdeauna am adorat piesele sale atat de romantice, iar in ceea ce priveste prietenia, dragostea fata de semeni tot in piesele sale regasim intotdeauna si acest sentiment.

Asa ca Alina ai perfecta dreptate!!
OVIDIU este un om minunat si muzica sa este un dar divin cred ca pot spune avand in vedere multimea de oameni carora le aduce atata fericire!!

OVIDIU, Mii de multumiri pentru tot!!
Multumim ca existi, multumim ca ne faci viata mai frumoasa prin muzica ta, multumim pentru omul deosebit care esti, multumim ca ne-ai acceptat mereu alaturi de tine, asa cum suntem fiecare dintre noi, "fetele tale" ..asa cu calitatile si defectele fiecareia!Vesnic iti vom fi recunoscatoare!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.