10 martie 2009

"Dincolo de aparente " cu Ovidiu Komornyik

Sunt foarte incantata de faptul ca am avut ocazia sa il revedem pe Ovidiu invitat in studioul Antenei 2 , sambata 7 Martie 2009, la emisiunea "Dincolo de aparente".
Mi-a placut foarte mult emisiunea, a fost cu totul speciala, am admirat faptul ca si de obiecei a fost foarte deschis, iar aici mai mult ca alte dati deoarece asta era si tema emisiunii, sa vorbeasca despre viata sa, sa relateze povesti ale etapelor diferite din viata.
Multe dintre povestile relatate le-am mai auzit sau citit si cu alte ocazii evident dar mi-a facut mare placere sa le reascult.(Are un umor fantastic cand povesteste acele momente amuzante din viata sa si credeti-ma ca nu doar o data le-am vizionat pe unele...)Asemenea multe povestioare au fost noi pe care inca nu le auzisem si nu pot decat sa ma incante.





Multumim lui Ovidiu pentru deschiderea fata de publicul sau care il apreciaza atat de mult. Da, cum a spus si el a facut oameni fericiti prin ceea ce daruieste prin muzica sa, ma simt complet onorata sa ma enumar printre ei si cu atat mai mult sa stiu ca fac parte din acest minunat grup care mereu ii va fi aproape atat cu sufletul cat si cu gandul, mai recent "botezat" Ovidiomania.

Inca o data m-am convins ca a fost un copil obisnuit ca toti ceilalti, cu peripetii si nazdravanii clasice copilariei,dar a avut o educatie demna de apreciat si astfel a devenit un om mare, pentru ceea ce este ca si om.

Asemenea in editia de 1 Martie de la "Sa v-amintiti duminica" mi-a placut foarte mult prima auditie tv intr-o emisiune a piesei "Iarta-ma" si asemenea interpretarea ta de exceptie a piesei "Pe mine cine ma saruta" care imi aminteste de concertul de la Bucuresti . ..si ma determina sa visez pana la urmatorul concert..

Ca artist mereu il voi aprecia pentru ambitia sa, munca si reusita obtinuta, chiar il consider un model in viata, deoarece numeroasele au fost situatiile in care din versurile sale am primit acea incurajare si forta necesara pentru a spune "Eu merg mai departe" si a privi inainte cand imi spunea "Sa nu-ti pierzi speranta", astfel pe langa artistul meu preferat de multi ani, il consider totodata poate si un mentor, caci multe am invatat de la el atat din mesajele pieselor sale cat si din atitudinea sa ca om.

Ma rog ca Bunul Dumnezeu sa ii calauzeasca pasii in fiecare zi, sa se bucure numai de succese atat pe plan profesional cat si si in particular si tot binele din lume ii dorim!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.