25 februarie 2009

Pentru Alina, muzica lui Ovidiu Komornyik este un miracol

Februarie este pe sfarsite...e timpul pentru:
,,O LINGURITA CU DULCEATA''

Dupa parerea mea, muzica lui Ovidiu Komornyik este un miracol.
Dar ce este muzica lui, oare ???
O floare ce se deschide in lumina suava a primaverii ?
Sunetul vantului adiind printre flori ?
O armonie a vietii si a iubirii ?
Este fericire, speranta, dragoste, regasire ???
Nu stiu...dar sunt sigura ca face parte din mine si este atasata iremediabil de sufletul meu!
Da , muzica lui Ovidiu este ceva esential in viata mea de zi cu zi, este rezultatul framantarilor unui muzician desavarsit, care-si exprima liric si melodic gandurile si sentimentele, iar trairile acestui minunat artist se contopesc cu sufletul meu, cu sufletul tau, cu sufletul vostru, cu sufletul lor...
Este o expresie exploziva a iubirii , a umanitatii si are puterea de a ne atinge pe toti...
In inima acestui mare Om traieste spiritul muzicii care daruieste dragoste, fericire si viata tuturor .
Simtiti ceea ce simt si eu ?????

Alina- "OVIDIOMANIA" = Fanclub Ovidiu Komornyik

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.