24 februarie 2009

Un vis devenit realitate



Muzica lui Ovidiu Komornyik m-a atras in mod mai deosebit cam de la lansarea albumului "Te-am tradat".
Il "cunosteam" pe acest artist dar inca nu se facuse foarte remarcat pentru mine pana la aparitia albumului "Te-am tradat", album lansat in 2000.

Neavand atunci calculator aveam o caseta cu melodii ale lui Ovidiu, inregistrate de la radio, pana cand a aparut albumul.Piesele mele preferate de pe album erau "Te-am tradat" si cea pe care o ascultam ca pe o deviza in viata "Eu inving intodeauna" si mi-am propus sa ii urmez ideile versurilor.

De atunci am spus ca sigur nu va exista alt artist care sa imi placa atat de mult.La scurt timp, in 2001 a lansat "Esti mireasa vietii mele" album care l-am achizitionat evident(caseta pe atunci).
M-am regasit in cateva dintre piesele sale, in mod deosebit pe acest album am preferat "MARIA, MARIA", o piesa pe care o ador si acum, am o promisiune fata de aceasta piesa si apropiatii mei stiu, desigur ca si Ovidiu ca piesa asta m-a castigat din prima secunda si i-am zis de cum am intrat in fanclub ce cred si simt pentru aceasta piesa si ce promisiune mi-am facut mie insami.

O alta piesa care am ador de pe acest album este "Cat te iubesc", duetul cu Luminita Anghel "Daca vreodata" si nu in ultimul rand "SA NU ITI PIERZI SPERANTA", piesa care pentru mine peste doar un an a fost de un real ajutor, in special ma refer dupa pierderea tatalui meu din Decembrie 2002, caci ma regaseam si mai mult in muzica lui Ovidiu care mi-a fost de mare ajutor in momentele grele cand simteam nevoia sa fiu singura si simteam ca prin muzica sa el imi era aproape asemenea unui adevarat prieten, caci intotdeauna din versurile lui intelegeam mesajul care dorea sa ni-l transmita.

Acela a fost anul in care mi-am promis sa nu ma las pana nu voi reusi sa il cunosc pe acest OM si sa ii multumesc pentru tot, pentru cat de mult m-a ajutat prin muzica sa minunata.

Se intampla in 2003, atunci cand Ovidiu si-a lansat albumul "Nu plange iubito".

Am mers nerabdatoare in Unirea Shopping Center, la Megastore, unde a avut loc lansarea.
Este normal cred, ca m-am grabit sa ajung mai devreme pentru a fi sigura ca prind un loc cat mai in fata ca sa fiu mai aproape de solistul pe care il apreciam atat de mult si caruia ii eram recunoscatoare pentru ceea ce ofera prin muzica sa, deja era artistul meu preferat si era prima data cand participam la un eveniment al sau.

De si eram intr-o perioada mai dificila din viata, imi pierdusem de doar cateva luni tatal, muzica lui Ovidiu mi-a oferit intotdeauna parca mai multa putere, mai multa incredere in mine,motiv pentru care m-am si prezentat la acea lansare, deja il simteam ca un prieten, care mereu stia sa-mi dea cel mai bun sfat, sfat ce il culegeam din versurile sale.

Imi amintesc mereu cu placere de acea zi, Ovidiu a venit zambitor si a interpretat publicului sau diverse piese de pe noul album dar si cateva mai vechi, care devenisera deja hituri,fiind fredonate de cei ce se aflau la acest deosebit eveniment.

Cand s-a solicitat ca cei din public sa ii adreseze cate o intrebare lui Ovidiu, imi amintesc faptul ca am cerut microfonul, intrebarea care i-am pus atunci nu mai imi amintesc, parca i-am cerut sa imi spuna care e sursa sa de inspiratie pentru acele piese minunate si cum reuseste sa ajunga atat de aproape de sufletele celor care il apreciaza. Aceste intrebari i le-am adresat dupa ce i-am cerut voie sa ii vorbesc la persoana a II a singular, fiind prima data cand il vedeam live si ii vorbeam direct, ceea ce pe el l-a amuzat si chiar m-a rugat sa il tutuiesc, surprins fiind parca de emotiile de care am dat dovada, incat incepusem sa ma balbai, ceea ce nu obisnuiesc si imi tremura si mana in care tineam microfonul, deoarece era un vis devenit realitate.

A fost o zi deosebita de care imi voi aminti mereu cu placere si ma voi amuza de cum am reusit sa ma emotionez complet, emotii de care nu am scapat nici acum dupa atatia ani .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.