20 februarie 2009

Cum am ajuns sa prefer muzica lui Ovidiu Komornyik

Ascult cam din anul 2000,la acea vreme,ascultam un post de radio nelicentiat "Maxim", care difuza numai muzica buna(chiar daca nu credeti, asa se intampla,el era unul dintre solistii cel mai des difuzati printre : Demiss Rousseau, Elton John,Julio Iglesias si muzica romaneasca veche mai mult), de atunci imi place muzica lui Ovidiu.


Dintre toate piesele imi este extrem de greu sa aleg una preferata, dar totusi mai aproape de sufletul meu erau la inceput: "Te-am tradat" si "Maria, Maria".
Alte melodii preferate imi este greu sa aleg, deoarece toate imi plac foarte mult, dar in mod deosebit versurile piesei sale care m-au ajutat de fiecare data cand aveam nevoie de o incurajare: " SA NU-TI PIERZI SPERANTA!"- da aceasta piesa a fost cea care m-a sustinut de fiecare data la greu....deci datorita muzicii sale am depasit multe..


Poti gasi mai multe opinii ale fanelor sale si pe "Guest book-ul"- site-ului Fanclubului Ovidiu komornyik, mai nou "botezat" OVIDIOMANIA, pe atunci fanclub
creat de minunata noastra Dumi, careia ii voi fi mereu recunoscatoare.


Text scris in primavara lui 2005, atunci cand m-am alaturat fanclubului sau care acum imi este asemeni unei a doua familii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.