15 august 2010

MARIA, te invidiez!!!

Astazi, fiind ziua voastra va spun si eu un calduros "LA MULTI ANI!" insotit de toate gandurile bune...dar in sufletul meu tot va invidiez ..sa stiti pentru frumosul nume care il purtati!

======================

..si cu aceasta ocazie repostez un articol publicat in vara anului trecut, o poveste reala care ma reprezinta..

Da, probabil ca cei mai multi dintre voi, va veti intreba despre care Maria este vorba..Nu ma refer la o singura Maria..ci la toate cele care poarta acest nume minunat.
Maria a fost numele meu preferat, inca din copilarie, ma bucuram cand auzeam pe cineva ca poarta numele MARIA.
Cand Ovidiu a lansat albumul “Esti mireasa vietii mele” pe care era inclusa si piesa “Maria, Maria” m-am bucurat foarte mult,atat de album caci mi-au placut toate piesele, cat in mod special de videoclipuri care au fost intens difuzate de posturile tv specializate.
Cel mai mult mi-a placut “Maria, Maria” si de atunci a ramas numele meu preferat si totodata piesa care m-a atras spre lumea minunata a muzicii lui Ovidiu Komornyik.
Momentul in care am ascultat prima data aceasta melodie,a fost cel in care mi-am promis mie ca voi ramane fan al acestui artist pentru totdeauna, chiar daca mi-a placut dinainte muzica lui Ovidiu, urmaream aparitile sale tv, piesa “Maria, Maria” a fost cea care m-a convins sa fac aceasta alegere.

De atunci, chiar daca nu aveam acces inca la internet, neavand la acea vreme calculator, imi anuntam toti cunoscutii sa ma tina la curent daca afla ceva despre Ovidiu, cu atat mai mult aparitiile sale publice la tv.

Inca de cum a aparut piesa “Maria, Maria”, am inceput sa imi intreb parintii de ce nu au fost inspirati in alegerea numelui meu, sa imi spuna MARIA si mi-au dat numele ales,iar acestia incercau sa imi gaseasca tot felul de explicatii spre a ma convinge ca am un nume frumos, ca numele meu format din 2 prenume, dintre care unul este sfant, purtand un derivat al Sfantului care este protectorul copiilor.Sa nu va imaginati ca au reusit vreunul dintre ei sa ma convinga, sa ma lamureasca pe mine ca as avea nume mai frumos decat MARIA, nici gand, a fost dinainte un nume care imi placea, cu atat mai mult, in mod special de cand a aparut melodia lui OVIDIU Komornyik “Maria, Maria”, am declarat solemn ca este si va ramane numele meu preferat asemenea acestei piese pe care o ador.

Imi amintesc, ca ai mei incercau sa imi explice, ca nu au avut ei de unde sa stie, cand m-am nascut eu ca va fi un artist OVIDIU Komornyik a carui muzica ma va atrage atat de mult si acesta va lansa o piesa cu numele “Maria, Maria” caci daca ar fi stiut cu siguranta mi-ar fi pus acel nume.

Asadar, este timpul sa declar inca o data ca inca le invidiez pe toate cele care au fost botezate cu acest nume minunat, MARIA.

Acum, recunosc ma amuz teribil de aceasta poveste din 2001 care le-a dat la acea vreme mari batai de cap parintilor mei, in final tot ei fiind cei care au cedat caci eu cu incapatanarea ce ma caracterizeaza,eu le repetam continuu ca nu au dat dovada de inspiratie in alegerea numelui meu si cred ca voi regreta in continuare acest lucru si le voi invidia pe MARII pentru frumosul nume care il poarta.

Si sa ascultam si vizionam si videoclipul: “MARIA,MARIA”, dar nu inainte de a ii multumi lui OVIDIU Komornyik inca o data pentru toate minunile care ni le-a daruit prin muzica sa.











Nicole

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.