6 iunie 2010

Ganduri frumoase si felicitari pentru Ovidiu K., in urma recitalului sustinut la festivalul George Grigoriu continua sa vina pe adresa fanclubului sau

"Chiar daca ecourile festivalului de muzica usoara George Grigoriu – Braila 2010 s-au stins ,doresc sa va multumesc in mod cordial pentru momentele unice , postarea fotografiei mele si a inregistrarii video a piesei ‘’Maria, Maria’’ pe pagina dvs. web ( unde eu am avut bucuria de a canta partea a doua a referenului dupa prima strofa ) .

Va felicit pentru acest recital extraordinar si pentru muzica dvs. pe care am fredonat-o de la primele pana la ultimele acorduri .

Sper sa ne oferiti un nou prilej de a va reintalni intr-un spectacol alaturi si de doamna Angela Similea ,cu ale carei melodii am crescut .

Cu consideratie ,

Virginia Olaru

Inginer textilist”

=========================

Stimata doamna, FanClubul Ovidiu Komornyik va multumeste frumos pentru mesaj si aceste ganduri pline de caldura si apreciere la adresa artistului nostru de suflet.. Ovidiu Komornyik.
Placerea a fost de partea noastra sa publicam cu drag fotografii si inregistrarea video de la recital, ca de altfel la multe alte aparitii ale artistului nostru drag.Speram sa urmariti in continuare postarile pe blogul dedicat lui Ovidiu, blog actualizat periodic cu noutatile primite de la El.
Va multumim pentru tot.

Tot binele din lume, va doreste:
“OvidioMania”- FanClub Ovidiu Komornyik..

Va mai asteptam cu drag si cu alte ocazii..cu ganduri si impresii la adresa artisului nostru de suflet. Sa fiti convinsa ca mesajul dumneavoastra a ajuns la destinatar, respectiv la artistul nostru drag - Ovidiu Komornyik.

================



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.