5 februarie 2010

Casa de producţie OVO MUSIC va invita Vineri 12 Februarie, la lansarea albumului "Fărâme de tandreţe" - Gabriel Cotabita

Casa de producţie OVO MUSIC are onoarea să anunţe lansarea albumului „FĂRÂME DE TANDREŢE” al lui GABRIEL COTABIŢĂ.


Dragi prieteni ai artistului vă invităm vineri 12 Februarie 2010, orele 18.30 la ESPLANADA CORA PANTELIMON unde veţi avea ocazia să-l revedeţi pe Gabriel Cotabiţă reamintindu-vă o parte din cele mai frumoase melodii , pentru că aşa cum spune el :

Nu mi-am propus să fac o compilaţie cu cele mai bune cântece pe care le-am înregistrat. Pentru că, de fapt, toate au fost şi sunt frumoase. Sunt un interpret norocos, am avut parte de creaţii minunate. Nu eram hotărât ce piese să aleg, aşa că, am scris titluri, am întrebat în dreapta şi-n stânga şi… s-au strâns prea multe! Am dat la o parte poveştile despre “despărţire”, cele încărcate cu prea multă durere, cele despre singurătate şi multe altele… şi aşa a rămas ceea ce veţi asculta!Toate au câte ceva în comun… sunt cântece despre dragoste şi stările pe care aceasta le creează, sunt poveşti adevărate, instantanee de viaţă, de trăiri universal valabile. ” - Gabriel Cotabita.

Sursa: OVO MUSIC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.