14 iulie 2009

O LINGURITA CU DULCEATA
Cand ascult muzica lui Ovidiu Komornyik sufletul mi se destinde.
Asociez de multe ori aceasta muzica cu o floare, cu un suras daruit unei persoane triste, cu o armonie, cu un curcubeu , cu puritate , cu prietenie si cu multa liniste.
Simt alchimia acestei muzici si-i gust cu placere ingredientele...
Muzica lui Ovidiu are rezonanta in inima mea , in viata mea si ma ajuta sa traiesc frumos, sa simt implinirea sufleteasca, linistea si bucuria , sa iradiez si eu la randul meu ganduri frumoase.
Ma ajuta sa fiu eu, cea de toate zilele, mai buna , mai toleranta...
Muzica lui Ovidiu Komornyik aduce pace, liniste in suflet si necesarul de nostalgie ce straluceste in suflete de cristal.
Aduce vibratie , armonie , zbor si credinta ca lumea noastra poate fi si blanda, si senina, asa cum Dumnezeu, din inceputuri ne-a daruit-o.
Muzica aceasta este completa, are suflet si simtire si m-a cucerit definitiv.
Caracterul deosebit al autorului se regaseste in mesajul muzicii sale si se intregeste intr-o metafora frumoasa ce ne mangaie sufletul.
Este minunat sa ai talent, este minunat sa fii Om, sa ai caracter si este extraordinar cum toate aceste calitati s-au reunit intr-o singura persoana !
Am descris o Stea a carei muzica straluceste pe portativul sufletului.
Aceasta Stea poarta un nume ...OVIDIU KOMORNYIK !
Felicitari Ovidiu !
Mergi inainte...e drumul tau !

2 comentarii:

  1. Alina, minunate gandurile tale atat de sincere, cum ne-ai si obisnuit!!

    Ne-a fost atat de dor de lingurita ta cu dulceata, parca nu ne-ai mai indulcit de un secol, BINE AI REVENIT si multumesc sincer din tot sufletul meu!!
    Multumesc Alinuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. si inca ceva.. imi dai voie sa iti cer mai multa dulceata...sau daca nu se poate mai multa..macar mai des...:D
    pup :*

    RăspundețiȘtergere

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.