16 iulie 2009

Astazi 16 iulie - Premiera pe piata muzicala: Primul album FLORIN PIERSIC


“ O poveste de o zi”, “Femeia e secretul”, “Pe cărările vieţii” sau “Un pas pe zăpadă” sunt câteva dintre melodiile care vă vor însoţi într-o călătorie romantică, alături de vocea inconfundabilă a maestrului PIERSIC.


Piesele lui Dan Iagnov (...) au ceva profund şi adevărat, o muzică pe care o reţii, care te cucereşte şi vă mărturisesc că am înregistrat aproape toate aceste cântece cu lacrimi în ochi, pentru că am simţit că mi se potrivesc şi mă caracterizează. Ca om, nu ca actor”, a declarat Florin Piersic pentru Revista Felicia.


Actorul a mărturisit că la început a privit cu scepticism propunerea de lansare a acestui album însă compoziţiile lui Dan Iagnov şi versurile Andreei Andrei l-au convins, iar experienţa înregistrării a fost surprinzătoare, inedită, încărcată de emoţii.

“Mai interpretasem melodii compuse de Ion Cristinoiu, cum a fost “Să ne-amintim de jucării” sau “Am fost un cowboy liniştită al Cameliei Dăscălescu. După aceea a fost muzica lui Edmond Deda compusă pentru muzicalul , după de Mihail Sebastian. Trebuie să vă spun că am fost foarte îndrăgostit de acest muzical, în care o aveam parteneră pe Angela Similea”, declară PIERSIC într-un interviu acordat Revistei Felicia.


Surprizele pe care Florin Piersic le pregăteşte tuturor celor care îl îndrăgesc nu se opresc însă aici. La sugestia lui Dan Iagnov şi a lui Ovidiu Komornyik, discul “Hoinărind printre amintiri”, inregistrat la Ovomusic, va fi urmat de un spectacol.


Aş vrea să fie un spectacol în care eu să hoinăresc împreună cu publicul prin câteva cămăruţe ale sufletului meu. Mă gândesc cu drag la o asemenea întâlnire care ar putea să aibă loc mai ales în săli de teatru din oraşele mai mari din România, pentru că va fi un recital Florin Piersic în altă manieră decât până acum”, a dezvăluit actorul.

Considerat unul dintre cei mai mari actori români, Florin Piersic a jucat în peste 50 de filme şi piese de teatru, de la dramă la comedie. Rolurile cele mai îndrăgite de public au fost cele din seria Mărgelatu. Actorul a primit, la începutul acestui an, premiul pentru întreaga carieră la Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF).


Pachetul revista FELICIA (nr. 156) + CD-ul FLORIN PIERSIC “Hoinărind printre amintiri” costă 7 lei şi va fi disponibil la chioşcurile de presă din începând cu 16 iulie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.