21 aprilie 2009

OvoMusic si Revista Felicia lanseaza albumul „Hai vino iar in gara noastra mica" -slagare pentru sufletul tau.




Revista Felicia
lanseaza cititoarelor sale, joi, 23 aprilie, o invitatie
muzicala irezistibila: albumul „Best Of” al unuia dintre cei mai celebri
compozitori romani, Dumitru Lupu. Albumul „Hai vino iar in gara noastra mica”, produs de Ovo Music, include slagare care au incantat generatii de-a
randul, interpretate de unii dintre cei mai indragiti artisti romani: „Ce mult
te-am iubit” (Ileana Sipoteanu), „Ma intorc la tine iar si iar, mare
albastra” (Daniel Iordachioaie), „Viata mea” (Alexandru Jula), „M-ai
parasit” (Fuego), „Vino, uita despartirea” (Viorela Filip) „Tu esti iubirea mea” (Ovidiu Komornyik). De asemenea, albumul include doua melodii
interpretate de Dumitrana Lupu, fiica compozitorului si a Ilenei Sipoteanu,
„Toate florile din lume” si „Ma voi gindi la tine”.

Foarte multe dintre compozitiile lui Dumitru Lupu sunt incluse in fonoteca de
aur a Radiodifuziunii. Artistul, care a realizat si a participat la sute de
emisiuni TV, a initiat, impreuna cu Aurel Manolache, Festivalul „Mamaia
copiilor“.

Pentru Dumitru Lupu, destinul a insemnat muzica de teatru de revista si film. A
fost dirijor la Teatrul „Alexandru Davila“ din Pitesti, apoi, timp de 10
ani, la Teatrul Fantasio din Constanta. „Am avut prilejul de a lucra cu mari
somitati de la care am invatat foarte multe. Aici as mentiona colaborarea mea cu
Orchestra de Estrada a Radiodifuziunii, condusa de maestri Sile Dinicu si Cornel
Popescu, in preajma carora am stat ani de zile. Eram printre putinii tineri
orchestratori care puteau manui aparatul orchestral. Lucrurile acestea nu se
invata la scoala”, a marturisit compozitorul in interviul acordat Revistei
Felicia.

Din 1991, renumitul compozitor si-a extins activitatea muzicala si mediul
universitar. „Mi-am obtinut dreptul de a ma adresa actorilor, de a-i pregati
muzical prin cunostinte, spectacole si organizarea productiei artistice. (…)
Ma simt responsabil sa arat studentilor lucruri care nu sunt scrise in carti,
dar de care eu m-am lovit. Vor intra intr-o practica in care au nevoie de
experientele altora. Le arat ca nu trebuie sa invete tot ce stie un muzician,
pentru ca n-ar avea timp, ci sa cunoasca fenomenul. In prezent, avem de-a face
cu actorul total care canta, danseaza, rosteste profesional pentru a putea face
fata cerintelor actuale. Ca profesor, incerc sa fiu cat mai deschis, sa invat si
eu de la ei”, a declarat Dumitru Lupu pentru revista Felicia.

Sursa:Revista Felicia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.