24 aprilie 2009

"Hai vino iar in gara noastra mica" - "Best of Dumitru Lupu"




Albumul "Best of Dumitru Lupu"- "Hai vino iar in gara noastra mica", lansat joi 23 Aprilie 2009 de catre Casa de discuri OvoMusic in colaborare cu revista Felicia reprezinta finalizarea unui alt proiect de succes al binecunoscutului cantautor OVIDIU KOMORNYIK, produs la studioul sau de inregistrari -OVOMUSIC.

Albumul contine slagare ce au incantat generatii intregi, interpretate de unii dintre cei mai iubiti artisti romani:



"Viaţa mea" (Alexandru Jula)

"Mă întorc la tine iar şi iar, mare albastră" (Daniel Iordăchioaie)

"Iubire din Ardeal" (Dumitru Lupu)

"M-ai părăsit" (Fuego)

"Hai vino iar in gara noastra mica" (Gabriel Dorobantu)

"Nu stiu cine esti" (Gabriel Dorobantu)

"Sa nu vii iar sa ma cauti" (Gabriel Dorobantu)

"Ce mult te-am iubit" (Ileana Şipoteanu)

"Ai venit prea tarziu" (Ileana Sipoteanu)

"Am trup de ceata" (Ileana Sipoteanu)

"Iubeste-ma asa cum te iubesc" (Ileana Sipoteanu)

"Rendez - vous" (Ileana Sipoteanu)

"Imi canta marea" (Ileana Sipoteanu)

"Spune-mi unde sa te gasesc" (Ovidiu Komornyik)


"Tu eşti iubirea mea" (Ovidiu Komornyik)

"La o fereastra" (Viorela Filip)

"Vino, uită despărţirea" (Viorela Filip)

"Toate florile din lume" (Dumitrana Lupu)

"Mă voi gîndi la tine" (Dumitrana Lupu)






Multumim lui OVIDIU KOMORNYIK si intregului colectiv OvoMusic pentru acest album minunat!!


Ne bucuram ca aveam onoarea sa reascultam pe un singur album minunatele slagare compuse de compozitorul Dumitru Lupu.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.