3 decembrie 2009

Casa de Productie Ovo Music va invita Joi 10 Decembrie, la lansarea albumului "Best Of Daniel Iordachioaie".

Casa de producţie OVO MUSIC are onoarea să anunţe lansarea albumuluiBEST OF DANIEL IORDACHIOAIE” .

Consider că cei care mă vor fi învăţat vreodată să cânt , sau să merg pe o scenă , pot fi mândri de realizarea lor în ceea ce mă priveşte. Aşadar , iată-ne împreună într-un moment frumos , încercând să ne aducem aminte împreună de clipe frumoase din vieţile noastre trecute , prezente şi ,de ce nu , şi viitoare , prin cântec. Nici nu mă gândeam la momentul când , voi fi spus prietenilor mei dragi , fanilor mei , oamenilor care m-au ascultat şi plăcut vreodată , că iată ,un album de colecţie , va fi apărut la doar 41 de primăveri !“, spune Daniel Iordachioaie.



Dragi prieteni ai artistului vă invităm Joi 10 decembrie, orele 18.30 la ESPLANADA CORA PANTELIMON unde veţi avea ocazia de a-l vedea,asculta şi a-i împărtăşi emoţiile lui Daniel Iordachioaie la lansarea acestui album cu cele mai frumoase cântece .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog este inchis, intrucat ne-am mutat la o noua adresa.
Te invitam sa te alaturi pe noul format al blogului - in wordpress: http://ovidiukomornyikfanclub.wordpress.com
Multumim.